سرلشکر سلیمانی در جمع رده‌های سپاه ثارالله(ع) کرمان:

استمرار تفکر انقلابی، مدیون شخص مقام معظم رهبری است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در طول تاریخ و خصوصاً دوران عمر خودمان دو موضوع منشأ همه تحولات بود، که البته تحولات منفی نیز متأثر از همین دو موضوع بوده که آن دو، حرکت‌ها و شخصیت‌ها است.
کد خبر: ۱۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ - 05April 2014

استمرار تفکر انقلابی، مدیون شخص مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار"قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آرزو کرد که خداوند همه را از رهروان راه آن حضرت و از محبین و ناصرین این مکتب عزیز و عظیم و ارزشمند قرار دهد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سند افتخار دائمی ما و آن چیزی که در کارنامه ما بنا به ثبت باشد، همین تاریخ دوران ارزشمند و به یادگارماندنی لشکر (۴۱ثارالله) است، خصوصاً دوران دفاع مقدس آن، و خود این لشکر که در قلب ما حک شده است، نام این لشکر، همه مکانهای این لشکر، همه تصاویر شهدا و زندههای این لشکر.

سرلشکر سلیمانی گفت: در طول تاریخ و خصوصاً دوران عمر خودمان، دو موضوع منشأ همه تحولات بود، که البته تحولات منفی نیز متأثر از همین دو موضوع بوده که آن دو، حرکتها و شخصیتها است. حرکتها  به عنوان یک خط فکری هستند، مثل یه چشمه میمانند که سرچشمه رودخانه و سرچشمه آبادانی میشوند، اسلام یک حرکت فکری است و نبی معظم اسلام یک شخصیت عظیم در رأس این حرکت الهی است. هم شخصیت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم اثرگذار است، هم حرکت اسلام، اینها مکمل هم هستند.

سرلشکر سلیمانی در ادامه افزود: هیچ حرکت فکری یا حرکت سیاسی که برگرفته از یک فکر است و یا حرکت فرهنگی که از یک فکر سرایت میکند و یا بوجود میآید، بدون یک شخصیت تأثیرگذار به نتیجه نمیرسد. انقلاب ما یک حرکت بود، یک حرکت جامع فرهنگی و سیاسی، اما آن جایگاه و آن شخصیتی که به این حرکت  معنا و مفهوم داد و آن را به ظهور رساند امام رحمت الله علیه بود.

وی تصریح کرد: امروز هم دلیل استمرار آن حرکت وجود شخصیتی مثل مقام معظم رهبری است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه از سپاه به عنوان عنصری اثرگذار در روند انقلاب اسلامی یاد کرد و از عزیزانی که وارد سپاه میشوند خواست قدر این فرصتی را که نصیبشان شده است، را بدانند.

در ابتدای این مراسم سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان ضمن خیرمقدم به ارائه گزارشی از عملکرد سپاه ثارالله (علیه السلام) استان کرمان پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار