مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان:

مراسم تکریم از مادران شهدا در ۱۳ شهرستان هرمزگان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: مراسم تکریم از مادران شهدا، ۲۴ فروردین همزمان با وفات حضرت ام‌البنین (س) در ۱۳ شهرستان این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵ - 06April 2014

مراسم تکریم از مادران شهدا در ۱۳ شهرستان هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "اسحاق دستگزین" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم وفات حضرت امالبنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهداء اظهار کرد: بهمنظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره اسطورههای صبر و مقاومت، مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا همزمان با وفات حضرت امالبنین (س) برگزار میشود.

وی در ادامه با اشاره به نقش مادر در هر خانواده، بیان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز بارها بر تکریم خانواده شهدا و بهویژه مادران شهدا تأکید داشته و دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ادامه داد: در بخشهای مختلف قرآن کریم بر قیام در راه خداوند و همچنین کسانی که دراین راه جان خود را از دست میدهند تأکید شده و آنها را گرامی دانستهاند.

وی با بیان اینکه قطعاً کسانی که برای رضای خدا به جهاد برمیخیزند، پرورشیافته در خانوادهای دیندار و معتقد هستند، گفت: مادران شهید همواره در محافل مختلف بهصورت رسمی و غیررسمی عنوان میکنند که از عمل به قرآن و تقدیم فرزندانشان در راه اسلام و قرآن هرگز پشیمان نبوده و این نوع دیدگاه، کمتر از جهاد در راه خدا نیست.

نظر شما
پربیننده ها