فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:

مهمترین ویژگی راهیان نور آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: آشنایی با راه و سیره شهدا جوانان ایرانی را از شبیخون فرهنگی دشمنان انقلاب مصون نگه میدارد که مهمترین اثر سفر راهیان نور همین است.
کد خبر: ۱۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ - 07April 2014

مهمترین ویژگی راهیان نور آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "بهرام حسینی مطلق" فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار کرد: فداکاری و اخلاص شهدا در فضای معنوی جبههها صحنههای حماسی زیادی آفرید که در ۸ سال نبرد نابرابر، حتی وجبی از خاک کشور را به دشمنان نداد.

وی افزود: این اعتقادات، ولایتمداری و از خودگذشتگی جوانان و فرزندان این مرز و بوم بود که پیروزیهای زیادی را با وجود کمبودها و کاستیهای زمان دفاع مقدس به بار نشاند و اثرات آن تا امروز نیز ادامه دارد و ایران را در جهان نمونه ساخته است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: خاطرات فداکاریها و پایمردیهای ملت ایران و فرزندانشان در نظام جمهوری اسلامی باید پابرجا بماند و درسی برای آیندگان باشد.

سردار حسینی مطلق با بیان اینکه دشمن همیشه از همین استواری ملت ایران در هراس بوده است اظهار کرد: ایران اسلامی در طول تاریخ عمر خود حتی لحظهای از حمایت و همدلی مردم بیبهره نبوده است و همواره مردم ایران حامی انقلاب بودهاند و نسلهای آینده نیز به گذشتگان خود تاسی خواهند کرد.

وی در پایان بر تلاش مسئولین راهیان نور برای فراهم آوردن زمینههای هرچه بهتر بهره بردن جوانان از این سفر معنوی تأکید کرد و گفت: با این سفر پر بار و با ارزش جوانان ما در مقابل آسیبها بیمه شده و مصون خواهند ماند.

نظر شما
پربیننده ها