حیدری پیرامون دیدار چند تن از وزرا و هیات دولت با سران فتنه:

مردارهای سیاسی با تنفس مصنوعی احیا نمی‌شوند/ به جای فتنه‌گران به فکر مشکلات مردم باشید

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: مردارهای سیاسی با تنفس مصنوعی احیا نمی‌شوند و وزرای اقتصادی و فرهنگی بجای دیدار با فتنه‌گران به فکر گره‌گشایی از مشکلات مردم و عرض اندام در عرصه اقتصاد و فرهنگ باشند.
کد خبر: ۱۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ - 07April 2014

مردارهای سیاسی با تنفس مصنوعی احیا نمی‌شوند/ به جای فتنه‌گران به فکر مشکلات مردم باشید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، دکتر "محمد ودود حیدری" مسئول سازمان بسیج دانشجویی در واکنش به دیدار چند تن از وزرا و اعضای هیات دولت یازدهم با یکی از سران فتنه گفت: در سالی که با درایت رهبر معظم انقلاب حرکت جهادی در مسیر فرهنگ و اقتصاد است، نباید شاهد دیدار وزرای مرتبط با این عرصهها با افرادی باشیم که نه در عرصه فرهنگ و نه در عرصه اقتصاد کارنامه درخشانی دارند.

حیدری این دیدارها را در راستای اهداف سیاسی و جناحی و خروج از اعتدال دانست و افزود: برای جریان مومن و انقلابی کشور هنوز مشخص نیست که این دیدارها در راستای چه هدفی و با چه منظوری صورت میپذیرد؟ دیدار با افرادی که نقشی پررنگ در راه اندازی فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی داشتهاند و در زمان مسئولیت خویش در حوزه فرهنگ و اقتصادی که یکی از دغدغههای اصلی نظام و رهبری بودهاست، نه تنها موفق نبودهاند بلکه در آسیبهای فرهنگی به کشور سهیم بودهاند، چه معنا و مفهومی میتواند داشته باشد؟

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با تذکر به هیأت دولت در مورد این گونه حرکات مشکوک سیاسی افزود: باید به مسئولین دولتی گفت بجای اینگونه رفتارها و تلاش برای احیاء مردههای سیاسی، به منویات و فرامین رهبری در به ثمر رسیدن اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی ایرانی با مدیریت جهادی فکر کنند و همه تلاش و توان خود را در حل مشکلات اساسی کشور متمرکز کنند و به سوگندی که در برابر قانون اساسی خوردهاند، پایبند باشند.

وی در تذکری دیگر خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شأن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این است که وزیر استقلال فرهنگی در راستای گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشد.

حیدری در پایان خطاب به جریانهای سیاسی مطرود گفت: به گروههای سیاسی که بارها به کشور و نظام ظلم و خیانت کردهاند باید گفت مردارهای سیاسی با تنفس مصنوعی احیا نمیشوند و این آقایان بدانند ملت ایران هرگز در برابر خیانتهای دوران فتنه شما کوتاه نخواهند آمد و اجازه خودنمایی و حضور دوباره در جامعه را نخواهند داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار