ابوترابی:

تسریع در اجرای قانون ممنوعیت حمل سلاح سرد، اوباش را از شرارت بازمی‌دارد

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در صورت تسریع در تهیه و ارسال لایحه اجرای قانون حمل سلاح سرد، قوانین ما بازدارنده اراذل و اوباش از شرارت خواهد بود.
کد خبر: ۱۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ - 07April 2014

تسریع در اجرای قانون ممنوعیت حمل سلاح سرد، اوباش را از شرارت بازمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با فارس با اشاره به جلسه دیروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در پاسخ به طرح انتقاد از سوی اتحادیه اروپا نسبت به موضوع حقوق بشر در ایران قرار شد کارگروهی تشکیل شود و به موارد نقض حقوق بشر توسط اروپا از جمله فروش تسلیحات شیمیایی به صدام بهمنظور استفاده علیه ایران در جریان هشت سال جنگ تحمیلی بپردازد.

وی در بخش دیگری از این گفتوگو از تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی در کمیسیون قضایی مجلس سخن گفت و در ادامه با اشاره به تأکید رئیس مجلس بر همکاری این کمیسیون با نیروی انتظامی و قوه قضائیه درباره تدوین قوانین قاطعتر در مبارزه با اشرار اظهار کرد: مقرر شد از قوه قضائیه خواسته شود لایحهای برای تسریع در ممنوعسازی حمل سلاح سرد تهیه کرده و به مجلس ارسال کند.
 
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: به نظر من به غیر از اجرایی نشدن قانون حمل سلاح سرد، هیچ نقض دیگری در قانون مبارزه با اشرار و تأمین امنیت شهروندان وجود ندارد و در صورت تسریع قوه قضائیه در تهیه و ارسال لایحه، قوانین ما بازدارنده اراذل و اوباش از شرارت خواهد بود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار