سردار دقیقی:

بازنشستگان نیروهای مسلح صاحب فیش حقوقی دوم می‌شوند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) از واگذاری سهام 500 میلیارد تومانی به بازنشستگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: این سهام به صورت یک جا و با باز پرداخت اقساطی به بازنشستگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۱۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ - 09April 2014

بازنشستگان نیروهای مسلح صاحب فیش حقوقی دوم می‌شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسین دقیقی" مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در نظر دارد ۵۰۰ میلیارد تومان سهام شرکتهای پربازده را به بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده واگذار کنیم، اظهار کرد: باز پرداخت این نوع سهام از طریق کسر از حقوق انجام میشود.

وی ادامه داد: زمان واگذاری این ۵۰۰ میلیارد سهام به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در به طور دقیق اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از تعریف درآمد مستمر دیگری برای بازنشستگان ساتا خبر داد و گفت: براساس این طرح طی مدت ۵ سال فیش حقوق دیگری برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تعریف میشود.

سردار دقیقی در مورد این طرح خاطرنشان کرد: منابع این درآمد مستمر از طریق مشارکت بازنشستگان ساتا و از محل سرمایههای خرد آنها تامین شده هر چند به اندازه حقوق دیگری که از دولت میگیرند نیست، اما شامل دریافت حقوق دیگری برای آنها خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به برنامههای و اولویتهای اصلی این سازمان در سال آینده اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت اصلی ساتا طرح نظام نوین بازنشستگان ساتا است که باید سیر مراحل تصویب خود را در دولت و مجلس شورای اسلامی بگذراند.

وی افزود: بر اساس ماده ۲۷ قانون برنامه پنجم توسعه بر اساس این طرح نوین یک نظام چند لایه جدید برای بازنشستگان ساتا ایجاد شده و از طریق آن به یک صندوق بازنشستگی، پرداخت حقوق بر مبنای کسور قانونی، ارائه خدمات بیشتر به کارکنان و بازنشستگان و نیز کاهش وابستگی به دولت در دستور کار قرار میگیرد.

سردار دقیقی همچنین با بیان اینکه در سال آینده ۵۰۰ میلیارد تومان خدمات به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ارائه خواهد شد، عنوان کرد: این اعتبار شامل خدمات حمایتی، بیمهای، درمانی و مکمل، سفرهای زیارتی و سیاحتی میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار