حمید استیلی:

حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه و تکلیف است

همانطوری که مردم ما یک حماسه سیاسی در انتخابات اخیر به وجود آوردند، در حال حاضر نیز ورزشکارانی که به عنوان الگو در جامعه محسوب می شوند موظف به حضور در راهپیمایی هستند.
کد خبر: ۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴ - 29July 2013

حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه و تکلیف است

حمید استیلی پیشکسوت فوتبال در حاشیه سیزدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد( حامی ملت مظلوم فلسطین) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در پاسخ به این سوال که آیا عدم رقابت ورزشکاران ما با رژیم صهیونیستی، امری تحمیلی از سوی دولت به ورزشکاران است یا خیر، گفت: سیاست ما بر این منوال است و به نظر من باید از کسانی که اقدام به این کار کرده اند، مانند یک قهرمان تقدیر شود. چراکه ما اسرائیلی ها را به رسمیت نمی شناسیم و درهیچ رقابتی درمقابل آنها حاضر نمی شویم. بنابراین، این امر را نمی توان تحمیلی دانست چراکه درتفکر ما، هیچ گاه اسرائیل مورد پذیرش نمی باشد چون به سرزمین مردم فلسطین تجاوز کرده اند و خاک آنها را مورد تصاحب قرار داده اند.

این پیشکوست فوتبال کشورمان راهپیمایی در روز قدس را یک تکلیف برای همگان برشمرد و افزود: همانطوری که مردم حماسه سیاسی با این ابعاد را در انتخابات اخیر خلق کردند، در روز قدس نیز ورزشکاران به عنوان الگوی جامعه، موظف به حضور در راهپیمایی و خلق حماسه ای بزرگ هستند.

نظر شما
پربیننده ها