محمدباقر نوبخت:

حل مشکلات خانواده‌های شهدا در اولویت دولت است

معاون رئیس جمهور در بوشهر با بیان اینکه حل مشکلات خانواده‌های شهدا در اولویت دولت است، گفت: شهدا با حماسه آفرینی و جان‌فشانی خود برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشور عزت و افتخار به ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۱۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶ - 11April 2014

حل مشکلات خانواده‌های شهدا در اولویت دولت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمدباقر نوبخت" معاون رئیس جمهور صبح امروز در دیدار با خانواده شهید "غضنفر بازدار" با بیان اینکه شهدا جان شیرین خود را برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشور فدا کردند، اظهار کرد: ایثارگری شهدا در تاریخ جهان ثبت است و بررسی و حل مشکلات خانواده شهدا باید در اولویت برنامهها قرار گیرد.

وی با تسلیت جانباختن پدر شهید غضنفر بازدار در حادثه زلزله شنبه تصریح کرد: این خانواده شهید دو امانت داشتند که به امانتدار بزرگ تحویل دادند.

معاون رئیس جمهور با تسلیت جانباختن تعدادی از هموطنان در حادثه زلزله شنبه بیان کرد: این حادثه دلخراش سبب ناراحتی و نگرانی همه ملت و مسئولان شد.

وی با بیان اینکه دولت وظیفه حل مشکلات مناطق مختلف را دارد خاطرنشان کرد: دولت بر خود فرض دارد هرکجا مشکلداری وجود داشته باشد در حد مقدورات در رفع مشکلات آنان بکوشد.

نوبخت با تأکید بر رسیدگی بیشتر به خانوادههای جانباختگان زلزله منطقه شنبه دشتی افزود: برخی از مشکلات که میتوان در استان برطرف کرد باید سریعا رسیدگی و اقدام شود، برخی دیگر از مشکلات هم که نیاز به پیگیری در مرکز دارد نماینده مردم این منطقه لازم است پیگیریهای لازم را برای رفع مشکلات مصیبت دیدگان داشته باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار