فرمانده سپاه استان قم:

جایگاه هنر در مکتب اسلام باید تقویت شود

فرمانده سپاه علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) قم گفت: جایگاه هنر در مکتب اسلام باید تقویت شود.
کد خبر: ۱۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳ - 12April 2014

جایگاه هنر در مکتب اسلام باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مهدی مهدوینژاد" فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، در همایش "روز هنر انقلاب اسلامی" که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهید مرتضی آوینی اظهار کرد: کسانی که در نظام اسلامی مشغول خدمترسانی به مردم هستند، وظیفه مهمی بر دوش دارند.

وی ادامه داد: مسئولان در بخشهای مهم وظیفه دارند به مردم خدمترسانی کنند تا از فرصت موجود که به برکت هدایتهای مقام معظم رهبری و برکت خون شهدا ایجاد شده است، بهره ببرند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با تأکید بر اینکه ما باید در مسیر خدمتگذاری به مردم از شهدا الگو بگیریم، ادامه داد: شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس همچون ستارههایی در آسمان انقلاب میدرخشند.

وی با اشاره به ضرورت الگوگیری از بزرگان دینی در مسیر خدمت به مردم و حرکت در مسیر صحیح اضافه کرد: باید در مسیر خدمت به مردم با الگوگیری از شخصیتهایی نظیر حضرت زینب (س) در مسیر ولایت ثابتقدم باشیم.

مهدوینژاد با تأکید بر اینکه باید از هنر در مکتب اسلامی بهره ببریم، عنوان کرد: هنر در بخشهای مختلف جامعه اسلامی دارای نقش و اثرگذاری است و باید این نقش مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار