محسن پیر هادی:

دوره مسئولیت فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم است

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: دوره مسئولیت فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم است و این مهم است که چطور قدر این زمان را بدانیم و خالصانه برای خداوند کار کنیم.
کد خبر: ۱۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ - 13April 2014

دوره مسئولیت فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم است

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه 15 شهرداری تهران با حضور شهردار منطقه، قائم مقام، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران، معاونین، مدیران و شهرداران نواحی برگزار شد.

در این مراسم محسن پیرهادی، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: دوره مسئولیت فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم است  و این دوره ای برای همه ما پیش آمده است که وقتی برای خدمت داشته باشیم و این مهم است که چطور قدر این زمان را بدانیم و خالصانه برای خداوند کار کنیم؛ فضای بسیج در این زمینه بسیار مناسب است و میبایست قدر این موقعیت را بدانیم.
 
وی  یک دهه تلاش فرمانده سابق را در بسیج قابل توجه و اثرگذار خواند و افزود: آقای عبدی علیرغم مسئولیتهایی که در شهرداری منطقه 15 داشتند، تلاش زیادی برای ارتقاء بسیج انجام دادهاند.
 
پیرهادی اظهار امیدواری کرد فرمانده جدید که جانباز و برادر شهید است عملکرد مناسبی داشته و ادامه دهنده زحمات فرمانده سابق باشد.
 
علی اکبر انجمنی، شهردار منطقه 15 نیز ضمن تقدیر از زحمات علیرضا عبدی فرمانده سابق بسیج منطقه گفت: حضور آقای عبدی در بسیج موجب تقویت روحیه و شادابی کارکنان شده بود و ایشان زحمات زیادی در طول این یک دهه برای پیشرفت بسیج منطقه کشیده اند که لازم است از تلاش های ایشان تشکر کنم.
 
وی ایثار و شهادت را در قاموس بسیج عنوان کرد و افزود: بسیجی در یک کلمه ایثار و جهاد است، چون بسیجیان در هر وادی، اولین نفراتی هستند که حاضرند از همه چیز خود بگذرند؛ برای دفاع از ارزشها و آرمانهای اسلامی انقلابی و مهمتر اینکه تاکنون هرگز در این راه کم نگذاشته و با نهایت قدرت و توان از اصول و بنیانهای فکری و باورهای مقدس مذهبی دفاع کردهاند.
 
گفتنی است در پایان این مراسم، ابوطالب خلجی به عنوان فرمانده جدید منطقه 15 شهرداری تهران منصوب و از زحمات علیرضا عبدی فرمانده سابق تقدیر شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار