جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

حماقت منافقین در پناه بردن به اروپایی‌ها به یک بدنامی تبدیل شده است

منافقین هیچ جایگاهی در میان امت حزب الله ندارند لذا بهتر است برای اینکه جایی در جهان داشته باشند نسبت به کارهایشان تجدید نظر کنند، زیرا این حماقت منافقین در پناه بردن به صهیونیست ها، آمریکایی ها و اروپایی ها برایشان به یک بدنامی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵ - 15April 2014

حماقت منافقین در پناه بردن به اروپایی‌ها به یک بدنامی تبدیل شده است

سردار علی فضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس درباره تحرکات اخیر منافقین ، گفت: منافقین به دلیل سوابق ناصوابشان وقتی چهره شان برای مردم شریف ما عریان شد و دیدند جایگاهی در میان امت ندارند ناگزیر به اقدامات تروریستی شدند و هزینه هایی را به مردم تحمیل کردند.

وی افزود: در سال هایی که در عراق و در دامان رژیم بعث عراق یعنی سردار ناکام قادسیه بودند، از هیچ کوششی مانند جاسوسی تا عملیات نظامی، نه تنها علیه مردم کشورمان بلکه علیه گروه های عراقی نیز دریغ نکردند؛ مفهومش این بود که هر آرمانی که دولت بعث عراق داشت اینها هم دنبال می کردند.

سردار فضلی با اظهار اینکه امیدوارم مردم به تکلیف خود در برابر نفاق عمل کنند، ادامه داد: با سقوط صدام و حضور آمریکایی ها در عراق اینها زیر پوشش ذاتی آمریکایی ها قرار گرفتند و از اینها حمایت شد بنابر این اینکه امروز در تعامل با امریکایی ها، اروپایی ها و صهیونیست ها هستند اظهر من الشمس است؛ در واقع نه حرف جدیدی است و نه اولی و نه آخریش است.

وی با یاد آوری این نکته که مردم عزیزمان هوشمندانه تحرکات آن ها را رصد می کنند، ادامه داد: این ها اگر قابلیتی داشتند باید در داخل کشور جان پناهی می داشتند زیرا این ها تا قبل از فرار زنانه شان و پناه بردن به آغوش استکبار و رژیم بعث عراق داخل مردم بودند.

وی با خاطرنشان کردن این موضوع که آن ها جنایت های متعددی را در داخل ایران و عراق، انجام دادند، بیان داشت: امروز اعضای این گروهک با دوره گردی تلاش می کنند تا عناصری را با خود همراه سازند زیرا ماهیت واقعیشان برای مردم کشورمان روشن شده است.

سردار فضلی با تأکید بر اینکه منافقین هیچ عرضه و تمکنی ندارند، تصریح کرد: امروز این ها هیچ جایی در میان مردم کشورمان ندارند چون یزدی صفت هستند به همین خاطر اگر مستکبرین به اینها پناه نمی دادند امروز معلوم نبود چه جایگاهی را داشتند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه منافقین آن قدر بد بخت شدند که به صهیونیست ها پناه بردند، عنوان کرد: کسایی که خود را مجاهد معرفی می کنند و به ظاهر نسبت به قرآن و اسلام هم آشنایی دارند، برداشت و فهم شان از اسلام کاملا افراطی است به همین خاطر افراط این ها در دین خدا باعث شد تا اینها دستشان به خون مقدس زنان، جوانان و مردان بی گناه آلوده شود البته در درگاه الهی کار این ها بی پاسخ نمی ماند.

وی با اظهار این مطلب که امروز تحرکات و اقدامات گروهک منافقین در کشور با قدرت مورد رصد قرار دارد، تأکید کرد: فعالیت های آن ها همواره مورد ارزیابی قرار دارد البته از کیدشان نمی شود غافل شد اما تا به امروز به دلیل هوشیاری و مراقبت شبانه روزی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح دغدغه ای از این بابت نداشتیم و امیدوارم در آینده هم نداشته باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار