امیر سرتیپ اسماعیلی عنوان کرد

تجهیز دیده‌بان‌های پدافند هوایی به سامانه راصد32 با برد ۱۵ کیلومتر

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: سامانه راصد 32 می‌تواند سمت، ارتفاع و سرعت اهداف پرنده را به صورت دیتا و در محدوده بیش از 15 کیلومتر برای مراکز کنترل ارسال کند.
کد خبر: ۱۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ - 15April 2014

تجهیز دیده‌بان‌های پدافند هوایی به سامانه راصد32 با برد ۱۵ کیلومتر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستآوردهای این قرارگاه در حوزه کشف و شناسایی اظهار کرد: سامانه راصد 32 از دستآوردهای خوب قرارگاه پدافند هوایی در حوزه کشف و شناسایی است که میتواند سمت، ارتفاع و سرعت اهداف پرنده را به صورت دیتا و در محدوده بیش از 15 کیلومتر برای مراکز کنترل ارسال کند.

وی در ادامه افزود: به کمک این دستآورد، دیدهبان توسط سامانهای که در کلاه و یا دوربین او نصب شده است سمت سرعت ارتفاع و سمت گذرنده هدف یا اهداف پرنده را به مراکز کنترل ارسال میکند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در پایان تصریح کرد: شبکه دیدهبانی یکی از شبکههایی است که مد نظر فرمانده معظم کل قواست، سال گذشته ایشان فرمودند که به بخش دیدهبانی اهمیت ویژهای داده شود و بر اساس همین تدبیر ما امروز در سامانههای دیدهبانی به سامانه پیشرفته راصد 32 رسیدهایم که محصول کار متخصصان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

نظر شما
پربیننده ها