با حضور ۱۰ هزار بسیجی

رزمایش گسترده فرهنگی الی بیت المقدس در تهران بزرگ برگزار می‌شود

رزمایش گسترده فرهنگی الی بیت‌المقدس به منظور نمایش توانمندی و اقتدار حامیان ولایت، ر با حضور ۱۰ هزار نفر از برادران بسیجی سپاه تهران بزرگ در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت امسال در مناطق ۲۲ گانه تهران بزرگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶ - 15April 2014

رزمایش گسترده فرهنگی الی بیت المقدس در تهران بزرگ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، در این رزمایش که با شعار «قدس، سپاه محمد (ص) میآید، مقاومت و ایستادگی و حامیان ولایت» برگزار میشود، ۱۰ هزار بسیجی تهران بزرگ به استعداد ۴۸ گردان و در قالب پنج لشکر عملیاتی ضمن اجرای برنامههای تئوری و عملی با رویکرد فرهنگی در روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت، روز جمعه نیز با تجمع در خیابان حجاب توانمندی و اقتدار رزمندگان بسیجی را به نمایش میگذارند و پس از آن با صفوف منظم به خیل نمازگزاران میپیوندند.

پس از برگزاری رزمایش الی بیتالمقدس در روزهای یاد شده، مانور امداد و نجات توسط خواهران بسیجی گردانهای الزهرا(س) و نواحی مقاومت سپاه تهران بزرگ در تاریخ یازدهم اردیبهشت در سطح شهر تهران برگزار خواهد شد.

یاد آور میشود پیشبینی شده نشست خبری این رزمایش نیز دوشنبه اول اردیبهشت ماه با حضور سردار احمد ذوالقدر، فرمانده این رزمایش در محل سپاه تهران بزرگ برگزار شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار