امیر حیدری:

دشمنان ایران بدانند، ارتش در رکاب ولایت است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ دشمنان ما و آنانی که داعیه‌ دشمنی علیه نظام و ملت ایران را داشته و دارند، بدانند که ارتش جمهوری اسلامی ایران در رکاب مقام عظمای ولایت است.
کد خبر: ۱۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ - 16April 2014

دشمنان ایران بدانند، ارتش در رکاب ولایت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در میدان صبحگاه مشترک یگانهای نمونه ارتش منطقه اصفهان در آستانه 29 فروردین ماه روز ارتش اظهار کرد: روز 29 فروردین ماه روز تأسیس و تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: روز 29 فروردین روزی است که دژ مستحکمی برای دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران به فرمان امام خمینی(ره) ایجاد شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با ادای احترام به فرمانده معظم کل قوا، امام خامنهای گفت: ولایت امری است که اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و سربلندی و عزت ملت ایران مدیون بصیرت پیامبرگونه و هدایت آن است.

وی خطاب به ارتشیان مستقر در میدان صبحگاه تصریح کرد: اینجانب حامل سلام گرم و صمیمی فرماندهی کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی هستم و از حضور همه فرماندهان یگانهای مستقر در میدان کمال تشکر را دارم.

امیر حیدری افزود: نیروهای مقتدر ارتش نظام و نیروهای مسلح نظام به برکت وجود ولایت فقیه در رأس فرماندهی آنها 3 وجه تمایز و تفاوت ماهیتی و دیگر نیروهای نظامی جهان دارند.

وی عنوان کرد: اولین تفاوت و وجه تمایزی که ارتش و نیروهای مقتدر ایران با دیگر نظامیان جهان دارند تفاوت در مشروعیت نیروهای مسلح ما است، ارتشهای دنیا مشروعیت خود را از نظامهای سیاسی حاکم بر کشور خود میگیرند ولی نیروهای مسلح ایران علاوه بر این امر از مشروعیت الهی و خداوندی برخوردار هستند، چرا که در رأس همه نیروهای مسلح ایران فرمانده معظم کل قوا نایب بر حق امام زمان(عج) قرار دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ابراز کرد: تفاوت دوم ما با ارتشیان و نظامیان جهان تفاوت ارتش ایران در مأموریتهای خود است، نیروهای مسلح جهان مأموریت دارند که در یک نگاه پاسدار حریم تاج و تخت و مقام سیاسی حاکم در کشورشان باشند ولی مأموریت آرمانی ارتش اسلام و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسداری از کلمه "لا اله الا الله" است.

وی خاطرنشان کرد: وجه سوم تمایز ارتش ایران و دیگر نیروهای مسلح جهان تفاوت در سلسله مراتب است، امروز تنها ارتش منحصر به فرد دنیا که در رأس نیروهای مسلح خود جانشین امام زمان(عج) فرماندهی میکند، نیروهای مسلح و ارتش ایران است.

امیر حیدری ادامه داد: ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء است، نیروهای مسلح ما در امتداد ارتش رسولالله و ارتش علوی امیرالمؤمنین(ع) هستند.

وی تأکید کرد: با این تعریف نیروهای مسلح و ارتش این نظام سربازان خدا هستند و در رکاب رسولالله(ص) قرار داشته، حضور فرمانده معظم کل قوا به عنوان نایب بر حق امام زمان(عج) در رأس فرماندهی مهمترین وجه تمایز ارتش ایران است و همین امر باعث شده است که دشمنان این نظام و انقلاب هراسان شوند و پرونده اسلام هراسی و ایران هراسی را در دنیا باز کنند.

وی متذکر شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش ایران همواره هر کجا که احساس کنند کوچکترین خدشهای به اعتلای کلمه لا اله الا الله وارد میشود، تمام قد آماده حفظ و حراست از آن هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: راهبرد قطعی و همیشه جاوید نیروهای مسلح ایران بر طبق فرمایشی از خداوند تبارک و تعالی و رسولالله(ص) است که میفرمایند: "اشدا علی الکفار و رحما بینهم".

وی در پایان اظهار کرد: دشمنان ما و آنانی که داعیه دشمنی علیه نظام و ملت ایران را داشته و دارند، بدانند که این راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار است و ارتش جمهوری اسلامی ایران در رکاب فرزند رسولالله(ص) فرمانده عظمای ولایت است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار