فرمانده سپاه استان البرز:

رزمایش الی بیت‌المقدس در استان البرز برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از برگزاری رزمایش "الی بیت المقدس" در روزهای نخست اردیبهشت ماه امسال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ - 19April 2014

رزمایش الی بیت‌المقدس در استان البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "بهرام حسینی مطلق" فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد: برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت امسال این رزمایش با شرکت گردانهای سازماندهی شده بسیج و با بهره گیری از تاکتیکهای خاص برگزار میشود.

وی اظهارکرد: گردانهای بیت المقدس، امام علی(ع)، کوثر (خواهران) و امام حسین(ع) استان البرز به شکل ناحیهای و غیرمتمرکز در شهرستانهای استان در این رزمایش حضور دارند.

سردار حسینی مطلق گفت: آمادگی برای مشارکت در طرحهای بزرگ ملی و منطقهای در سال ۹۳ بخشی از اهداف این رزمایش است.

وی افزود: دراین رزمایش توان رزمی و آمادگی بین ۳۰ تا ۵۰ گردان بسیجی مورد ارزیابی قرار میگیرد و بسیجیان بخشی از اقتدار خود را به نمایش میگذارند.

وی بیان کرد: در رزمایش الی بیت المقدس اجرای پدافند غیرعامل، عملیات ضد هلی برن وعملیات کوی و برزن توسط گردانهای بیت المقدس پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه امام حسنمجتبی(ع) البرز با اشاره به برگزاری رزمایش خواهران در محل کانون جوانان سپاه اظهار کرد: گردان کوثر دربخش امداد و نجات رزمایش حضور فعال دارد.

وی بیان کرد: بازآموزی سلاح سازمانی، پدافند غیرعامل، عملیات کمین و ضد کمین، تک به ارتفاع، مقابله با تهاجم خارجی، راهپیمایی تاکتیکی شبانه، امداد و نجات در ماموریت سیل و زلزله، آتش سوزی از برنامههای آموزشی رزمایش الی بیت المقدس است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: آمادگی رزمی و دفاعی گردانها، حفظ انسجام نیرو و به نمایش گذاشتن اقتدار نیروهای بسیج در پاسخ به تهدیدهای استکبار جهانی از اهداف برگزاری این رزمایش است.

نظر شما
پربیننده ها