اجمالی/ مجتهدزاده:

همسران شهدا و ایثارگران میراث‌دار مکتب شهادت هستند

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: همسران شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان نه‌تنها میراث‌دار مکتب شهادت، بلکه خالقان این حماسه هستند.
کد خبر: ۱۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲ - 21April 2014

همسران شهدا و ایثارگران میراث‌دار مکتب شهادت هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مریم مجتهدزاده" رئیس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس، در اولین جشنواره اسوههای صبر و مقاومت که صبح امروز برگزار شد، ضمن تبریک میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد فرزند صالحش امام راحل(ره) اظهار کرد: مکتب فاطمی مکتبی انسانساز و حماسهساز است. بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این مکتب در خور عقول برجسته انسانهای بزرگ، در اصلیترین رشته تفکر است.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) این دردانه هستی تربیت کننده و هدایتگر اندیشههای نابی است که به شهادت، ایثار و حماسه خو گرفتهاند. این بانو الگویی تمامعیار برای تمام زنان آزاده است.

مجتهدزاده اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب چه نکو فرمودهاند "بازماندگان شهدا باید به شهدایشان افتخار کنند ولی به این کار اکتفا نکنند" و به تدبیر ایشان شهادت، گل خوشبو و معطری است که جز دست برگزیدگان خداوند، در میان انسانها به آن نمیرسد.

وی اضافه کرد: به راستی شما زنان غیور، پرورش دهندگان و نگهبانان این گلستان ابراهیمی هستید و یادتان در تاریخ گوشه گوشه این سرزمین به نیکی سروده خواهد شد که این منزلتی آسمانی است.

مجتهد زاده خاطرنشان کرد: شما همسران شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان نهتنها میراثدار مکتب شهادت، بلکه خالقان این حماسه هستید و به یقین این فراقت بار مسئولیتی سنگینتر را برای همه شما به دنبال خواهد داشت و البته خداوند یاری دهنده  کسانی است که به امید نصرت الهی، پویندگان و جویندگان صراط مستقیم بوده و هستند.

نظر شما
پربیننده ها