مدیر امور ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

اولین جلسه نقد کتاب دفاع مقدس در سال ۹۳ در همدان برگزار شد

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: اولین جلسه نقد و بررسی کتاب دفاع مقدس در سال ۹۳ در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ - 22April 2014

اولین جلسه نقد کتاب دفاع مقدس در سال ۹۳ در همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، "غلامرضا سلیمانی" مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان افزود: در این نشست که در سالن جلسات باغ موزه دفاع مقدس استان و با حضور جمعی فعالان و نویسندگان حوزه دفاع مقدس برگزار شد، کتاب "سه تکه ابر سه برادر" مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کتاب "سه تکه ابر سه برادر" حاصل گردآوری خاطرات برگزیدهٔ سومین جشنواره خاطره نویسی استان همدان بوده و در اسفند ماه سال گذشته هم زمان با مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در همدان رونمایی شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: این اثر توسط "بهناز ضرابیزاده" و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین حمایتهای سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در ۳۲۳ صفحهٔ رقعی تهیه و گردآوری شده و با بیش از ۸۲ خاطره مورد بازنویسی قرار گرفته شده است.

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: چاپ خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از مناسبترین و بهرتین راهها برای ترویج فرهنگ ایثار به شمار میرود.

وی با بیان اینکه فراخوان پنجمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در استان نیز اعلام شده است اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره میتوانند آثار خود را تا پایان دی ماه سال جاری به دبیرخانه دائمی جشنواره به نشانی همدان، بلوار بعثت ما بین خیابانهای هنرستان و شکریه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ارسال و یا با شمارههای ۸۲۷۹۰۰۰ و ۸۲۵۶۶۳۶ تماس حاصل فرمایند.

سلیمانی در پایان گفت: علاقمندان هم چنین میتوانند آثار و خاطرات خود را از طریق پست الکترونیکی این اداره کل به نشانی sajed. hamedan@gmail. com ارسال کنند.

نظر شما
پربیننده ها