تشریح برنامه‌های باغ موزه دفاع مقدس همدان در ایام نوروزی

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: باغ موزه دفاع مقدس همدان آماده بازدید میهمانان نوروزی در سال جدید است.
کد خبر: ۱۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴ - 17March 2014

تشریح برنامه‌های باغ موزه دفاع مقدس همدان در ایام نوروزی

سرهنگ پاسدار "خلیل الهی تبار" در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸ هزار شهید والامقام این استان افزود: بدون شک برگزاری مراسم تحویل سال در طول دوران دفاع مقدس یکی از ماندگارترین خاطرات در ذهن رزمندگان اسلام به شمار می آید.

وی ادامه داد: آرزوی هر فردی این است که در زمان تحویل سال در کنار خانوادهاش باشد اما در دوران دفاع مقدس شاهد این موضوع بودیم که رزمندگان از این مهم چشم پوشی کرده و برای اینکه از خاک میهن اسلامی حفاظت کنند راضی نشدند تا این ایام را در کنار خانوادۀ خویش باشند.

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان پرداختن به این گونه فعالیتها را نمونۀ بارز ترویج فرهنگ ایثار و استقامت دانست و اظهار کرد: این مجموعه به مناسبت فرارسیدن سال جدید برنامههای ویژهای را برای میهمانان نوروزی و بازدیدکنندگان تدارک دیده است.

"الهی تبار" در ادامه از آمادگی باغ موزه همدان جهت پذیرش افراد از ۹۳/۱/۱ الی ۹۳/۱/۱۵  خبر داد و خاطر نشان کرد: در این ایام باغ موزه از ساعت ۹ صبح تا پیش از اذان مغرب فعال و آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی و بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: در طول ایام نوروز باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برنامههای ویژهای را برای میهمانان نوروزی و بازدیدکنندگان در نظر گرفته است، که از جمله آنها می توان به پخش فیلم در سالن اجتماعات شهید دوروزی، بیان خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حاشیۀ بازدید، راه اندازی ایستگاه اغذیه و ایستگاه عکاسی و آبنمای موزیکال اشاره کرد.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان در پایان یکی از بخش های قابل توجه در موزه را فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی دانست و اضافه کرد: در این مجموعه که به تازگی افتتاح شده است و در حوزه های بزرگسال و کودک فعالیت می کند محصولاتی نظیر کتاب و لوح فشرده با موضوع دفاع مقدس، ، کارت پستال، دفترهای تحریر و یادداشت با تصاویر شهدا در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

نظر شما
پربیننده ها