سردار احمد حق طلب:

90 درصد آثار مربوط به دفاع مقدس جمع‌آوری شد

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور گفت: 90 درصد آثار مربوط به دفاع مقدس از پاسداران و بسیجیان جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴ - 27May 2013

90 درصد آثار مربوط به دفاع مقدس جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار احمد حق طلب افزود: همه استانها در جمعآوری آثار از جمله خاطرات، تصاویر، صدا، نامهنگاریها و دستهنوشتههای مربوط به پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان سلحشور اقدام کردهاند.

وی ادامه داد: پس از جمعآوری همه آثار و انجام کارهای هنری، مجموعههای مختلف ادبی، تصویری و رسانهای در زمینه حضور پاسداران و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس منتشر خواهد شد. نشر این آثار از جمعآوری آن ضروریتر است زیرا با این اقدام میتوان نسل جوان را به صورت کامل و جامع با جانفشانی و شهادتطلبی رزمندگان اسلامی به خصوص پاسداران و بسیجیان آشنا کرد.
 
سردار حقطلب یادآور شد: باید از شیوه، ابزار و تجهیزات رسانهای روز برای انتشار و انعکاس ابعاد دفاع مقدس در جامعه بهره گرفت تا بتوان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و نهادینه کرد.
 
وی همچنین گفت: راهاندازی خبرگزاری دفاع مقدس حرکتی ارزشمند در راستای ترویج، گسترش و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه به خصوص نسل جوان است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار