برگزاری مراسم تجلیل از مادران ۲ خلبان شهید در آبدانان

در نخستین سالگرد شهادت خلبانان شهید سانحه هوایی پایگاه وحدتی دزفول سرهنگ خلبان حطان نظیف و سرگرد خلبان مرتضی پورحبیب از مادران این دوشهید در پایگاه پدافند هوایی آبدانان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ - 23April 2014

برگزاری مراسم تجلیل از مادران ۲ خلبان شهید در آبدانان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در نخستین سالگرد شهادت سرهنگ خلبان حطان نظیف و سرگرد خلبان مرتضی پورحبیب خلبانان شهید سانحه هوایی پایگاه وحدتی دزفول، از مادران این دوشهید طی مراسمی در پایگاه پدافند هوایی آبدانان تجلیل شد.

یارالله سیدی فرماندار آبدانان در این مراسم  با تاکید بر اینکه آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: موفقیت در عرصه های سیاسی و بین المللی که موجب افتخار هر ایرانی است را مدیون ایثارگری های شهدا، جانبازان و آزادگان این مرز و بوم هستیم.

وی با اشاره به یکم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت دو خلبان هواپیمای جنگی "اف پنج" نیروی هوایی ارتش که پس از پرواز از پایگاه هوایی وحدتی دزفول به علت نقص فنی در دامنه قله فیلمان کبیرکوه شهرستان آبدانان سقوط کرد، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یک وظیفه بوده و تجلیل از مادران این دو شهید مایه مباهات است.

شهیدان حطان نظیف و مرتضی پورحبیب خلبانان شهید سانحه هوایی پایگاه وحدتی دزفول، سال گذشته با سقوط هواپیمای جنگی ایران در قله فیلمان از ارتفاعات کبیرکوه واقع در بخش سراب باغ، از توابع شهرستان آبدانان به شهادت رسیدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار