مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص):

رزمایش الی بیت المقدس نمایش اتحاد، صلابت و عزت ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: رزمایش‌ها برای نشان دادن اتحاد، صلابت، سلامت و عزت ملت عزیزمان در مقابل دشمنان و کوچک شمردن آنان و به نمایش گذاشتن قدرت نیروهای نظامی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱ - 25April 2014

رزمایش الی بیت المقدس نمایش اتحاد، صلابت و عزت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام "عبدالعلی گواهی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در سخنان پیش از خطبههای نماز جمعه امروز تهران با تبریک فرا رسیدن روز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس گفت: امروز و دیروز رزمایش الیبیتالمقدس از طرف سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ در حال برگزاری است و این رزمایش در ۵ نقطه تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش با حضور بسیجیان در نماز جمعه امروز تهران به پایان رسید، گفت: رزمایشها برای نشان دادن اتحاد، صلابت، سلامت و عزت ملت عزیزمان در مقابل دشمنان و کوچک شمردن آنان و به نمایش گذاشتن قدرت نیروهای نظامی اجرا میشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران حضرت محمد(ص) گفت: اعلام آمادگی و همچنین دوره مجدد آموزشهای نوین و همچنین جمع شدن ومرور کردن آموزشهای گذشته مهمترین اهداف این رزمایش بزرگ بود.

حجتالاسلام گواهی با برشمردن ویژگیهای بسیج گفت: امروز بسیج همانند زمان امام عظیمالشان در رکاب رهبری برای دفاع از انقلاب اسلامی و در مقابل تمام بحرانهای داخلی و خارجی آماده است.

وی با اشاره به حضور یک و نیم میلیون بسیجی در استان تهران افزود: البته باید به این نکته اشاره کنیم که تمام مردم ما بسیجی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران حضرت محمد(ص) گفت: پیام این رزمایش این بود که بسیجیان همواره در حوادث داخلی وخارجی در کنار رهبر امروز جامعه ایستادهاند اگر اقتصاد مقاومتی مطرح میشود برای حضور در این کار ارزشمند آماده هستند.

حجتالاسلام گواهی گفت: در بحرانها و اقدامات نظامی در کنار نیروهای دیگر نظامی هستیم و آنها که ۳۵ سال میگویند که گزینهها روی میز است، بدانند که آزموده را آزمودن خطاست و به هیچ عنوان این اشتباه را بار دیگر مرتکب نشوند.

وی افزود: امروز بسیج در کنار مردم و با مردم در مقابل تمام اتفاقات و در عرصههای نظامی، اجتماعی و سیاسی است و آماده اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار