حجت الاسلام شهیدی در گفت وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

پرداختن به مقوله فرهنگ، اولویت اول بنیاد شهید است

رئیس بنیاد شهید و امرو ایثارگران با اشاره به برنامه های تکریم از پدران و مادران شهدا مسئله فرهنگ را اولویت اول بنیاد شهید اعلام کرد.
کد خبر: ۱۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵ - 26April 2014

پرداختن به مقوله فرهنگ، اولویت اول بنیاد شهید است

حجت الاسلام شهیدی در گفتوگو اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان برنامههای بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال فرهنگ و اقتصاد بیان کرد: مقوله فرهنگ موضوعی جدی است که باید همیشه از اولویتهای کاری ما باشد.

وی با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: نشر فرهنگ ایثار و شهادت و پررنگ کردن این فرهنگ با برنامه ریزی بهتر صورت میپذیرد. از این رو با دستور مقام معظم رهبری و با هدایت ریاست جمهوری نسبت به اجرایی کردن قانون جامع ایثارگری برنامه ریزیها انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه یکی از اولویتها را در بنیاد شهید امور فرهنگی قرار دادهایم افزود: از جمله این برنامهها بازدید از خانوادهها را دستور کار قرار دادهایم. برنامه ریزی براساس امکانات موجود در رابطه را نشر فرهنگ ایثار و شهادت نیز از دیگر برنامههای بنیاد شهید خواهد بود.

حجت الاسلام شهیدی افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسات شورای معاونین بنیاد شهید مشغول بررسی این موضوع هستیم تا اقدامات لازم را در جهت پررنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

رئیس بنیاد شهید با اشاره به کارهای صورت گرفته در بنیاد شهید بیان کرد: از جمله برنامههای سال گذشته مراسم روز شهید در ۲۲ اسفند ماه سال گذشته بود. همچنین چندی قبل برنامه تکریم از مادران و همسران شهدا را داشتیم و نیز در آینده برنامه تکریم پدران آسمانی و پدران شهدا را خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان اظهار امیدواری کرد: از اولویتهای اول کاری بنیاد شهید مسئله فرهنگ است که امیدواریم در این راه موفق عمل کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار