اولین مسئول روابط عمومی سپاه:

باید به اثر تبلیغات در جبهه ها توجه کرد

نوع، دامنه و اثر تبلیغات در جبهه ها موضوعاتی هستند که باید در برگزاری جلسات پیشکسوتان فرهنگی و تبلیغات سپاه و کنگره شهدای تبلیغات جبهه و جنگ لحاظ شوند.
کد خبر: ۱۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷ - 26April 2014

باید به اثر تبلیغات در جبهه ها توجه کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار یوسف فروتن اولین مسئول روابط عمومی سپاه در چهارمین جلسه پیشکسوتان فرهنگی و تبلیغات دفاع مقدس سپاه با طرح سئوالاتی که اوایل انقلاب از سوی نماینده ای از فرانسه مطرح شد، گفت: اوایل انقلاب نماینده ای نماینده ای از فرانسه نزد من آمده بود و می پرسید چرا آرم سپاه این شکلی است؟ چرا تفنگ، کتاب و زیتون دارد؟ چطور می خواهید انقلاب را صادر کنید؟ اسلحه ارتش بیست میلیونی مورد اشاره امام را چطور می خواهید تهیه کنید؟ می خواهم بروم کردستان تا ببینم شهادت چیست؟

وی افزود: این موضوع نشان می دهد که باید یک نگاه فرا سازمانی داشته باشیم لذا پیشنهاد می کنم موضوع تبلیغات را باز کنیم و علاوه بر این، نقش تبلیغات در انقلاب و کل نظام نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار