مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی:

ماموریت اصلی سپاه حفظ انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی سپاه حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، تصریح کرد: معنای این جمله این است که سپاه صرفاً نهادی نظامی نیست، بلکه درهر مقطعی در مسیر انقلاب اسلامی مانع ایجاد شود باید ورود پیدا کرده و آن موانع را بر طرف کند.
کد خبر: ۱۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳ - 28April 2014

ماموریت اصلی سپاه حفظ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "محمدرضا عباسی" مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای نهاد مردمی سپاه ماموریتی خاص طراحی کردند و از همان آغاز حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را بر عهده این نهاد نوپای انقلابی آن روزها گذاشتند.

حجتالاسلام عباسی ادامه داد: سپاه طی سالهای فعالیت خود اثبات کرد که ضامن بقای انقلاب اسلامی و حافظ دستاوردهای شهدا و همچنین عامل نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی به جهانیان است.

وی با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی سپاه حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، تصریح کرد: معنای این جمله این است که سپاه صرفاً نهادی نظامی نیست، بلکه درهر مقطعی در مسیر انقلاب اسلامی مانع ایجاد شود باید ورود پیدا کرده و آن موانع را بر طرف کند.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: پاسداران ما باید از یک بینش قوی سیاسی و بصیرت فزاینده بهرهمند باشند و در جریان تحولات کشور قرار گیرند تا بدانند که چه رسالتی را برعهده دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی تصریح کرد: دشمن درصدد بود تا انقلاب اسلامی را به فضای داخل کشور محدود کند و با انزوای آن، نظام اسلامی را از درون تضعیف کند.

حجت الاسلام عباسی اظهار داشت: طبق اساسنامه سپاه یک پاسدار باید در ابعاد سیاسی، نظامی، اخلاقی و تربیتی خود را بپروراند، امروز سپاه به حوزه علم و تکنولوژی وارد شده، چرا که دشمنان قصد دارند تا با ایجاد موانع در دسترسی جمهوری اسلامی به دانش نوین کشور را تضعیف کنند.

وی با اشاره به نقش سپاه در جنگ تحمیلی، افزود: از زمانی که دشمن تجاوز خود را آغاز کرد سپاه به رغم اینکه فاقد تجهیزات حداقلی بود وارد صحنه شد و با شجاعت و شهامت به مقابله با دشمن برخواست و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی سپاه با تاکید بر اینکه سپاه اوج ایثار و از خودگذشتگی را در دوران دفاع مقدس نمایان کرد، گفت: سپاه یک نیروی انقلابی و مجاهد است که از ولایت فقیه تبعیت کامل میکند، پاسداران شاگردان مکتب سیدالشهدا هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار