قائم مقام وزیر آموزش و پرورش:

معلمان نمونه کشور ۱۷ اردیبهشت با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در ستاد بزرگداشت مقام معلم با تشریح برنامه‌های هفته معلم گفت: چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت معلمان نمونه استانی و کشوری با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.
کد خبر: ۱۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ - 29April 2014

معلمان نمونه کشور ۱۷ اردیبهشت با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "خسرو نظری" قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در ستاد بزردگداشت مقام معلم امروز در نشست خبری اظهار داشت: در آستانه سیامین سالگرد شهید استاد مطهری و نکوداشت روز معلم هستیم بنابراین وظیفه ما بزرگداشت مقام معلم و معرفی معلمان نمونه به جامعه است که این حرکت از ۳۰ سال پیش شروع شده است.

وی افزود: ستاد بزرگداشت مقام معلم متشکل از وزیر به عنوان رئیس ستاد، رئیس مرکز نیروی انسانی به عنوان قائم مقام و تمام معاونان وزارتخانه و سازمانهای وابسته است.

قائم مقام وزیر آموزش و پرروش در ستاد بزرگداشت مقام معلم با اشاره به اینکه برنامههای روز معلم هر سال توسط این ستاد سیاستگذاری میشود، گفت: در سال ۸۸ تحقیقی به صورت میدانی انجام شد که نتایج آن در تنظیم استراتژیهای ستاد بزرگداشت مقام معلم لحاظ شده است و با توجه به اینکه جذب، آموزش و ایجاد انگیزه در بین معلمان ۳ هدف اصلی ماست و یکی از اهداف ستاد بزرگداشت مقام معلم ایجاد انگیزه در معلمان برای توسعه صلاحیت فنی، حرفهای و اخلاقی است بنابراین نقش ستاد در این زمینه قابل اهمیت است.

وی ادامه داد: معلمانی که توانستهاند به صلاحیتها و تواناییهایی دست یابند در سطح منطقه، استان و کشور تجلیل شده و برای افزایش مهارت و توانمندی معلمان ستاد بزرگداشت مقام معلم نقش پررنگی را ایفا میکند.

نظری با اشاره به برنامههای هفته معلم گفت: پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم با خانواده شهید مطرحی را داریم، جمعه ۱۲ اردیبهشت مصادف با روز شهادت استاد مطهری، وزیر آموزش و پرورش قبل از خطبههای نماز جمعه به سخنرانی در خصوص تبیین جایگاه مقام معلم میپردازد، شنبه ۱۳ اردیبهشت مدیران آموزش و پرورش در سطوح مختلف به بازدید از مدارس و گفتوگو و تجلیل از معلمان میپردازند. سهشنبه ۱۶ اردیبهشت معلمان نمونه کشوری و اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم با رئیسجمهور و پس از آن با رئیس مجلس دیدار خواهند داشت و چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت شاهد دیدار معلمان نمونه استانی و کشوری و اعضای ستاد با مقام معظم رهبری هستیم.

نظر شما
پربیننده ها