مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

مازندران میزبان ۵ شهید گمنام می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر پاک و مطهر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس در مازندران تشییع می‌شود.
کد خبر: ۱۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ - 02May 2014

مازندران میزبان ۵ شهید گمنام می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار "عبدالله ملکی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر پاک و مطهر ۵ شهید گمنام در مازندران خبر داد و افزود: این ۵ شهید گمنام به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین و شهدای گمنام ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شدهاند.

وی اظهار داشت: مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام رأس ساعت ساعت ۹صبح روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۳ در ساری برگزار میشود.

سردار ملکی بیان کرد: این دو شهید گمنام که ۲۴ ساله و ۱۹ ساله میباشند به ترتیب در تک دشمن در سال۶۷ منطقهٔ عملیاتی فاو و دیگری در تک دشمن سال ۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

وی در ادامه با اعلام مسیر تشییع شهدا در ساری خاطرنشان کرد: مراسم تشییع شهدا از مسجد جامع شهر ساری به سمت میدان شهدا و از آنجا به محل تدفین این دو شهید بزرگوار در کیلومتر ۷ جاده دریا، دانشگاه آزاد واحد ساری برگزار میشود.

سردار ملکی عنوان کرد: مراسم شب وداع دو شهید گمنام یکشنبه ۱۴اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار میشود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: تعداد دو شهید گمنام دفاع مقدس در روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳ در خرم آباد تنکابن تشییع و تدفین خواهند شد.

وی ابراز داشت: این دو شهید که به ترتیب ۲۰ و ۲۲ ساله هستند در تک دشمن سال ۶۷ در جزیره مجنون و دیگری در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهاددت رسیدند.

سردار ملکی گفت: پیکرپاک و مطهر یک شهید گمنام نیز در روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت در بابل تشییع و در پادگان المهدی سپاه خاکسپاری خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: این شهید گمنام که ۲۰ ساله است در تک دشمن سال ۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها