گردهمایی رزمندگان گردان یا رسول الله(ص) در آمل برگزار شد

همزمان با نخستین سالگرد عروج سردار شهید "علی امانی" گردهمایی رزمندگان گردان یا رسول الله(ص) در روستای هندوکلای آمل برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶ - 03May 2014

گردهمایی رزمندگان گردان یا رسول الله(ص) در آمل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، "یحیی خاکی" فرمانده گردان یا رسول الله(ص) در این مراسم با بیان اینکه حاج "حسین بصیر" نماد گردان یارسول است، گفت: سایه پر مهر پیامبر گرامی اسلام و معنویت حاج "حسین بصیر" در فعالیتهای گردان بسیار اثرگذار بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید "علی امانی" بیان داشت: این سردار بزرگوار از اولین روز تشکیل گردان تا سال قبل فعالیتهای ارزندهای داشت که به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این یادگار دفاع مقدس، ادامه داد: سردار امانی در روزهای جنگ لحظهای در منزل خود حضور نداشت و پس از جنگ سی سال به صورت نشسته در خانه خوابید تا به جایگاه واقعی خود بازگشت.

فرمانده گردان یا رسول الله(ص) با تاکید بر اینکه سردار امانی همواره در لحظات مختلف جنگ جستوجوی فراوان داشت و نقش بسیار ارزندهای ایفا میکرد، ادامه داد: تکلیف مداری از ویژگیهای مهم این شهید بزرگوار بود که همواره در جای نبرد در کنار حاج حسین بصیر به عنوان بیسیم چی فعالیت میکرد.

وی افزود: قدرت معنوی، وجود عرفانی و نمازهای شب سردار شهید امانی نشانگر شخصیت والا و معنوی این رزمنده دلاور بود.

خاکی با تاکید بر اینکه بازخوانی خاطرات سبب میشود تا در کنار هم قرار بگیریم که به عنوان یک ضرورت است، گفت: باید یاد و نام شهدای گرانقدر خود را به بهترین نحو ممکن گرامی داشته باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار