مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خبر داد

فعالیت ۳۶ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۳۶ گروه جهادی در مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲ - 06May 2014

فعالیت ۳۶ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، "احمد راستینه" مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در همایش "رسم هجرت" که با حضور گروههای جهادی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی استان در تالار شهید آوینی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد برگزار شد، از فعالیت ۳۶ گروه جهادی در مناطق محروم استان خبر داد که به مدت سه ماه به اهالی این مناطق خدمت رسانی میکنند.

وی تعمیر و رنگ آمیزی مدارس، ساخت غسالخانه، لوله کشی آب آشامیدنی سالم به طول ۶۸۰۰متر، مشاوره بهداشتی، تخصصی، فرهنگی، ساخت سرویسهای بهداشتی، آموزش علمی و تحصیلی، ترویج سبک زندگی اسلامی، ویزیت، درمان و معالجه بیماران و هماهنگی اعزام بیماران به مراکز درمانی مراکز شهرستانها و... را بخشی از فعالیتهای گروههای جهادی در مناطق محروم استان عنوان کرد.

راستینه حضور مبلغان مذهبی در اردوهای جهادی و بیان احکام و مسایل دینی را از دیگر فعالیتهای بسیج سازندگی دانشجویی دانست و گفت: در هر گروه جهادی، یک مبلغ دینی حضور یافته و در بین اهالی روستاها به ترویج مسایل مذهبی میپردازد.

مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری شهرستانهای کوهرنگ، کیار، اردل و لردگان را از مناطق هدف گروههای جهادی دانشجویی عنوان کرد.

گفتنی است در اردوهای جهادی ایام نوروز امسال، یک زوج پزشک نیز حضور داشتند که ترجیح داده بودند ماه عسل ازدواج خود را با ویزیت رایگان بیماران نیازمند در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری سپری کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار