سردار همدانی:

سوریه جبهه مقاومت در مقابل استکبار است

فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، سوریه را جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی دانست و گفت: امروز این کشور به عنوان نماد مقاومت و پایداری در مقابل ظلم و جور استکباری جهانی ایستاده است.
کد خبر: ۱۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ - 06May 2014

سوریه جبهه مقاومت در مقابل استکبار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسین همدانی" فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: امروز کشور سوریه به عنوان نماد مقاومت و پایداری در مقابل ظلم و جور استکباری جهانی ایستاده است.

وی ضمن تبریک ماه رجب افزود: اگر در زمان دفاع مقدس و جنگ تحملی جوانان بسیجی ما با ذوق و شوق و شجاعت و دلیرمردی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند، به دلیل توسل به ائمه معصومین و شب زندهداری و مناجات در همین ماه پربرکت رجب و شعبان بود؛ بنابراین قدر این ماههای عزیز را بدانید و از فرصت استفاده کنید.

سردار همدانی خطاب به پاسداران گفت: در مدیریت جهادی و حرکت پیشرونده انقلاب در رسیدن به قلههای ایثار و جهادت الگوی خود را علی ابن ابیطالب(ع) قرار دهید و در اجرای ماموریتها با روحیه معنوی مسیر حرکت انقلاب را تقویت نمایید. از سیاه نماییهای دشمنان داخلی و خارجی مایوس نشده و بدون چون و چرا و سربازوار در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش نمائید تا پرچم به اهتزاز در آمده این انقلاب با دستان امام خامنهای به دستان مبارک حضرت ولیعصر(عج) برسد.

سردار همدانی در ادامه به تحولات کشور سوریه اشاره کرد و افزود: کشور سوریه امروز در جبهه مقاومت با توکل بر خداوند متعال ایستاده و در مقابل تمامی کشورهای اروپایی، عربی و رژیم صهیونیستی اسرائیل از تمام عده و عُده خود برای شکست این جبهه استفاه کرده است؛ اما غافل از اینکه خداوند متعال در قرآن کریم وعده پیروزی را به اصحاب حق بشارت داده است هر چند عده آنها کم باشد.

فرمانده سابق سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: آمریکا در کشور سوریه منافع متعددی را دنبال میکند که از مهمترین آنها صیانت از موجودیت رژیم ناپاک صهیونیستی است. شکست انقلاب اسلامی نیز از دیگر اهداف آن در کشور سوریه است. بنابراین از غفلت عدهای در کشور سوریه استفاده برده و آنها را درگیر جنگ داخلی کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار