مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز خبر داد

راه‌اندازی دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های البرز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز از راه‌اندازی دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ - 07May 2014

راه‌اندازی دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های البرز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرج، سردار "ابوالفضل اسلامی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از فعالیتهای مهم اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز فعال نمودن دفاتر و در مرحله بعدی ادارات حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستانهای استان البرز میباشد که به نظر ما نقش مهمی میتواند در جمع آوری و حفظ آثار دوران دفاع مقدس داشته باشد.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با تمام ظرفیت و توان خود در حال پیگیری افتتاح و راه اندازی این دفاتر در پنج شهرستان استان البرز شامل: اشتهارد، فردیس، هشتگرد، طالقان و نظرآباد میباشد که با تشکیل جلساتی با فرمانداران محترم این شهرستانها با استقبال خوب این عزیزان مواجه شدهایم.

سردار اسلامی تصریح کرد: مجموعه رزمندگان استان البرز در دوران دفاع مقدس فارغ از محل سکونت و شهر و لهجه و قومیت همه با توکل بر خدا و اطاعت از فرامین امام خمینی(ره) دفاع جانانهای از نظام و کشور مقدس جمهوری اسلامی نمودند و در حال حاضر وظیفه و ماًموریت همه ما ایجاب میکند با مدیریت جهادی و همت انقلابی همانند سالهای دفاع مقدس خاطرات و اسناد آن ایام را جمع آوری و برای استفاده آیندگان و ثبت در تاریخ تدوین نمائیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله امسال بتوانیم این دفاتر را که در واقع شعبات و زیرمجموعههای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در نقاط مختلف استان میباشد را دایر نموده و بیش از پیش این برگ زرین و گنجینه گرانقدر ملت ایران را به نسل فعلی و آینده و جهانیان نشان دهیم.

نظر شما
پربیننده ها