سردار نقدی:

پیام رزمایش بیت‌المقدس آمادگی بسیج با تمام قواست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی اعلام کرد: پیام رزمایش بیت‌المقدس این است که بسیج قهرمان برای فداکاری در هر راهی که ولی امر امام خامنه‌ای حکم فرمایند با تمام قوا آماده است.
کد خبر: ۱۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶ - 09May 2014

پیام رزمایش بیت‌المقدس آمادگی بسیج با تمام قواست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در پیامی خطاب به رزمایش الی بیتالمقدس که امروز توسط ۱۵ هزار بسیجی جان برکف کردستانی برگزار میشود، با تبریک میلاد امام علی(ع) و امام جواد(ع) به محبان اهل بیت(ع) و تبریک سالروز سفر مقام معظم ولایت به کردستان، آورده است: تقارن عجیبی است؛ در ایام سالروز عملیات الی بیتالمقدس، انجام رزمایش الی بیتالمقدس توسط رزمندگان سپاه بیتالمقدس در قالب گردانهای بیتالمقدس و این نامگذاریها نشان از آرمان بلند ملت دارد، دشمنان میخواهند این انقلاب و آرمانهای بلندش را در سرزمین ایران محصور کنند و کم کم از بین ببرند؛ لذا دهها برابر تحریم اقتصادی و تحریم علمی فرهنگی و آرمانهای ما را تحریم و سانسور کردهاند.

در ادامه این پیام آمده است: شهدای شاخص امسال ما نمونهای از این واقعیتاند، شهید فوزیه شیردل، شهید مالکوم شباز و شهید مولوی جنگیزهی. اهل سنت همیشه مثل شیعه مطیع ولایت و سرشار از عشق به اهل بیتاند و شهید مولوی جنگیزهی به جرم همین عشق به شهادت رسید. همینطور شهید مظلوم ماموستا شیخالاسلام جرمش در نفوذ وهابیون شقی، ولایتمداری بود و خیل پیشمرگان مسلمان کرد نیز همینطور. برای سرکوب این جنبش بیداری از هیچ جنایتی فروگذار نکردند. در ابتدا با جنایت توسط عواملشان در کردستان بعد از آن جنگ تحمیلی و اینک این خشونتهای ضدبشری علیه بیداری اسلامی شرق و غرب عالم را در بر گرفته است.

سردار نقدی یادآور شده است: هر شب در میانمار تا افغانستان و عراق و سوریه و فلسطین تا قلب آفریقا در کشور آفریقای مرکزی کشتارها و جنایتهایی است که یک گروه افراطی بودایی، یا گروه افراطی وهابی و یا مسیحی و افراطیون یهودی عامل آن هستند. حال آنچه وجه مشترک این افراطیون است، حمایت مستقیم و علنی آمریکا و اروپاست. نگاه کنید؛ در همین مصر چه شد، هفته پیش حکم اعدام دستهجمعی ۷۰۰ نفر را اعلام کردند و چند هفته قبل آن حکم اعدام ۳۰۰ نفر را صادر کردند، انگار گله گوسفند را به کشتارگاه میخواهند ببرند.

در ادامه پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمده است: نامردها! اینها آدماند؛ آن وقت ببینید همین اتحادیه اروپا که مقابل بازرسی از بند زندان در ایران توسط مامورین جیغ و فریاد میزنند و برنامه تلویزیونی میگذارند، در مقابل قتل عامها جیک نمیزنند.

نقدی در پیام خود افزوده است: بعضیها فکر میکنند چون اخوانالمسلمین خطاهای زیادی کردهاند در حق ایران، در حق شیعه، در حق فلسطین و مقاومت و سوریه و لبنان، باید در مقابل این جنایتها سکوت کرد، این فکر اشتباه است. ما منادی وحدت هستیم، وحدت مسلمین آرمانهای بلندی است که امام راحل و امروز امام خامنهای(مدظلهالعالی) ما را به آن سفارش میکنند، هیچگاه نباید برادران دینی خودمان را هر چند خطاکار باشند در مقابل آمریکا و صهیونیسم تنها بگذاریم. پیام رزمایش بیتالمقدس این است که بسیج قهرمان برای فداکاری در هر راهی که ولی امر امام خامنهای حکم فرمایند با تمام قوا آماده است. رزمایش بسیج دلگرمیبخش همه مسلمانان و مستضعفان بیدار و آزادیخواهان و اخطار به همه زورگویان و مستکبران است.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رزمایش الی بیتالمقدس با حضور ۱۵ هزار بسیجی کردستان در قالب ۴۰ گردان بیتالمقدس سپاه بیتالمقدس کردستان تا دقایقی دیگر با فرمان رئیس سازمان بسیج و با رمز یا محمد رسولالله (ص) در شهرستانهای کردستان آغاز میشود.

نظر شما
پربیننده ها