مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خبر داد

برگزاری جشن پدران آسمانی در کردستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از برگزاری جشن پدران آسمانی برای هفتمین سال متمادی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶ - 11May 2014

برگزاری جشن پدران آسمانی در کردستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمد سلیمانی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان ظهر امروز در دیدار جمعی از پدران شهدای کردستان با نماینده ولی فقیه در سنندج اظهار کرد: به مناسب گرامیداشت میلاد با سعادت امام علی(ع) جشن پدران آسمانی برای هفتمین سال پیاپی در استان برگزار میشود.

وی با بیان اینکه وجه تمایز این جشن با سایر برنامههای بنیاد شهید برگزاری این مراسم معنوی توسط فرزندان شهدا است، افزود: این جشن با هدف ایجاد وحدت و همدلی بین فرزندان شهیدان برگزار میشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان افزود: در سالجاری در کنار برگزاری جشن پدران آسمانی در تمام شهرستانها از پدران شهدا نیز به صورت خاص تجلیل خواهد شد.

سلیمانی ضمن گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع) بیان کرد: این روز به عنوان روز پدر و مددکار نامگذاری شده چرا که امام علی (ع) در حقیقت پدر ایتام و نیازمندان جامعه هستند.

به گفته وی، امام علی (ع) در طول حیات پر برکتشان در تمام عرصههایی که ورود پیدا کرد همچون نگین درخشید و الگوی کاملی برای تمام انسانهایی هستند که میخواهند مسیر سعادت و سربلندی را بپیمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در ادامه با بیان اینکه پدران حاضر در جلسه نمایندگان یکهزار و ۱۰۰ پدر شهید در استان کردستان هستند، اضافه کرد: پدرانی که به فرموده امام راحل چشم و چراغ ملت ایران هستند.

وی با اشاره به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد جایگاه خانواده شهدا اظهار کرد: «بنده به عنوان یک مسئول، به عنوان یک طلبه، خودم را با همة وجود، مرهون خانوادة ایثارگران و شهدا میدانم. در مقابل عظمت این مادران و پدران، من از اعماق دل، احساس کوچکی میکنم. برای خودم، این یک احساس صادق است».

سلیمانی افزود: بیان چنین مطالبی از سوی رهبران انقلاب اسلامی نشان از جایگاه والای شهدا و خانوادههای آنان در انقلاب دارد و این رسالت مسئولان به عنوان خادمین ملت را در قبال این عزیزان بیشتر میکند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از استاندار استان به خاطر حضور در جلسات مختلف مربوط به شهدا و جامعه ایثارگران استان بیان داشت: استاندار طی چند ماهه اخیر حضورشان در استان همواره در حضور در برنامههای پیش قدم بوده و یاری رسان بنیاد بودهاند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانوادههای شهدای حاضر در جلسه به نمایندگی پدران شهدای استان تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار