فرمانده سپاه استان مرکزی تشریح کرد

نقش بی بدیل سربازان در دفاع مقدس و پاسداری از ارزش‌های دینی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سربازان نقش بی‌بدیلی در دفاع مقدس و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلاب ایفا کرده‌اند.
کد خبر: ۱۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷ - 10May 2014

نقش بی بدیل سربازان در دفاع مقدس و پاسداری از ارزش‌های دینی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مهدی صدقیق" فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در سومین همایش حضرت علی اکبر با شعار "جوان سرباز" در حسینه امام خمینی(ره) سپاه روح الله بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی با هجمههای فرهنگی از طریق ماهواره و فضای مجازی سعی در گمراه کردن و جدا کردن جوانان این سرزمین از ارزشهای انقلاب و مقام معظم رهبری دارند، بنابراین جوانان باید با الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع) پشتیبان ولی فقیه زمان خود باشند.

وی افزود: از ابتدای تشکیل نظام انقلاب اسلامی تاکنون سربازان نقش بیبدیلی در دفاع مقدس و پاسداری از ارزشهای دینی و انقلاب ایفا کردهاند.

سردار صدیقی با بیان اینکه هدایت کشتی انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و خلف شایسته ایشان مسیر صحیح را طی کرده است، بیان کرد: سربازان نیز با ایثارگریها و رشادتها در آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارند.

وی سربازان انقلاب اسلامی را پیروان و حامیان ولایت در جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: معنای سرباز در لغت بهعنوان نگهبان است، اما در عمل سرباز پاسدار ارزشهای دینی، انقلابی و اسلامی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: جوانان میهن اسلامی باید با توکل برخدا و الگوگیری از سیره ائمه اطهار (ع) ازدواج کنند و به خواسته مقام معظم رهبری که همان افزایش نرخ رشد جمعیت است جامه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه نظم و انظباط موجب رشد و توانمندسازی سربازان میشود، افزود: سربازی دوران طلایی است که جوانان با گذراندن این دوران توانمند شده و برای مسئولیتپذیری در زندگی آماده میشوند.

فرمانده سپاه روح الله یادآور شد: کسب معرفت دینی یکی از مهمترین آموزههای دوران سربازی است که در این مدت بارورهای دینی سربازان نیز تقویت میشود.

 وی گفت: تفاوت یک سرباز ولایتمدار با سرباز کشورهای دیگر این است که سرباز ولایت تمام باورهای دینی را رعایت میکند؛ چراکه دستور، دستور اسلام است.

در پایان این مراسم از ۱۱ سرباز نمونه در پنج محور سرباز وظیفهشناسی و اقدام برجسته، سرباز، امور فرهنگی هنری و تبلیغاتی، سرباز خلاقیت و فناوری، سرباز مسئولیتپذیری و خانواده و سرباز سازندگی و تفکر بسیجی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار