فرمانده سپاه استان مرکزی:

فعالان فرهنگی مبارزه با فرقه‌های نوظهور را در اولویت قرار دهند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فعالان عرصه فرهنگی مبارزه با فرقه‌های نوظهور و دفع شبهات را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵ - 11May 2014

فعالان فرهنگی مبارزه با فرقه‌های نوظهور را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مهدی صدیق" فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی پیش از امروز در همایش فرقهشناسی و در جمع فعالان فرهنگی بسیجی اظهار کرد: بسیجیان فعال در حوزه فرهنگی باید برای احیای دین اسلام و کتاب الهی در جامعه تلاش کرده و نسبت به شبهاتی که در دین اسلام وارد میشوند، دغدغه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با تبلیغات ضداسلامی فرقههای انحرافی از جمله وظایفی است که باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: وهابیون با روشهای غیر عقلایی به دنبال منحرف کردن شیعیان هستند، امروزه وهابیت و ظهور فرقههای نوظهور یک نوع خطر برای اسلام به شمار میرود که میطلبد در برابر این آسیبها با جدیت عمل کرد.

فرمانده سپاه روحالله استان مرکزی بیان کرد: امروز صدای زنگ خطر گسترش فرقههای انحرافی به خوبی به گوش میرسد و اگر در این زمینه چارهاندیشی نشود، جامعه اسلامی با خطرات جدی مواجه خواهد شد.

سردار صدیقی ادامه داد: ایجاد مکتبها و مرامهای انحرافی یکی از اهداف شوم قدرتهای استکباری بوده که مبارزه با این فرقهها به اطلاعرسانی و بصیرت بخشی نیازمند است.

وی بیان کرد: برای مبارزه با این امر نامیمون باید کانونهای مساجد، هیئتها، تشکلهای خلاق بسیج و دیگر نهادهای فرهنگی دست به دست هم داده و زیر یک پرچم واحد به مبارزه برخیزند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار