درخشان مطرح کرد

استقبال گسترده فیلمسازان از جشنواره مقاومت

مدیر دبیرخانه و ارزشیابی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: تا ۲۹ اردیبهشت بیش از ۲۷۰ عنوان اثر در دبیرخانه به ثبت رسیده و این در حالی است که ثبت آثار همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱ - 22May 2014

استقبال گسترده فیلمسازان از جشنواره مقاومت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "ناصر درخشان" مدیر دبیرخانه و ارزشیابی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از استقبال گسترده فیلمسازان و سینماگران کشور خبر داد و افزود: روند دریافت آثار از سوی دبیرخانه همچنان ادامه دارد.

وی با اعلام این خبر ادامه داد: تا ۲۹ اردیبهشت بیش از ۲۷۰ عنوان اثر در دبیرخانه به ثبت رسیده این در حالی است که ثبت آثار همچنان ادامه دارد.

درخشان خاطر نشان ساخت: طی چند روز اخیر میزان شرکت و استقبال چشمگیر بود و این نشان میدهد تا سوم خرداد که مهلت دریافت آثار ادامه دارد این روند رو به فزونی خواهد بود و آمار به مراتب افزایش خواهد یافت.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به بخشهای مختلفسیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت سوم خرداد اعلام کرد و از سینماگران و فیلمسازان علاقمند دعوت کرد آثارشان را تا این تاریخ به نشانی دبیرخانه: تهران- خیابان سمیه- خیابان خاقانی- کوچه طبرسی- پلاک ۶- واحد ۲ ارسال یا تحویل نمایند.

به گفته وی دوره سیزدهم جشنواره بین المللی مقاومت قرار است با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی درنظر دارد در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین­الملل» همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شود و نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان اسلام در احیای هویت ایرانی – اسلامی/ پرداختن به شهدای هسته­ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی/ نقش مردم در مقابله با تروریسم و فتنه و جریانات انحرافی و منافقین/ جایگاه اقتصاد مقاومتی در شکست تحریم­های اقتصادی و سیاسی دشمن/ نقش وحدت اسلامی در مقابله با اندیشه­های تکفیریو مقابله با جنگ نرم و شبکه­های ماهواره­ای و رسانه­های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله موضوعات این رویداد سینمایی را تشکیل میدهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار