فردا

سیزدهمین یادواره نمایندگان شهید استان گلستان برگزار می‌شود

همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س)، سیزدهمین یادواره نمایندگان شهید استان گلستان در مصلی وحدت شهرستان گرگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶ - 14May 2014

سیزدهمین یادواره نمایندگان شهید استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با سیزدهمین سالگرد سقوط هواپیمای یاک ۴۰ و همچنین سالروز وفات حضرت زینب کبری(س)، سیزدهمین یادواره نمایندگان شهید استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با حضور و سخنرانی "علی مطهری" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، برگزار خواهد شد.

این مراسم عصر پنجشنبه همراه با نماز مغرب و عشاء در مصلی وحدت شهرستان گرگان به امامت آیت الله "سیدکاظم نورمفیدی" نماینده ولیفقیه در گلستان و امامجمعه گرگان انجام میشود.

خاطرنشان میشود این یادواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان، اتحادیه انجمنهای اسلامی استان گلستان به همراه ستاد بزرگداشت این مراسم، برگزار میشود.

حادثه سقوط هواپیما یاک ۴۰ صبح پنجشنبه ۲۷اردیبهشت ۸۰ اتفاق افتاد و در آن هواپیمای روسی یاک ۴۰ در جنگلهای منطقه خرچنگ در حوالی ساری سقوط کرد. این پرواز برای انجام مأموریت اداری و افتتاح فرودگاه گرگان بود.

در این حادثه "رحمان دادمان" وزیر راه و ترابری به همراه تعدادی از مقامات و جمعی از نمایندگان استان گلستان و تمامی خدمه جان خود را از دست دادند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهرام
|
-
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
0
با سلام از پوشش خبری شما در خصوص سیزدهمین سالگرذ نمایندگان شهید سپاسگزاریم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار