معاون سیاسی سازمان بسیج در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس:

تسلیحات جمهوری اسلامی خط قرمز نظام است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تسلیحات جمهوری اسلامی خط قرمز نظام است و تیم مذاکره کننده نباید در این عرصه ورود کند و امریکایی‌ها در این موضوع متوقف شوند.
کد خبر: ۱۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ - 14May 2014

تسلیحات جمهوری اسلامی خط قرمز نظام است

دکتر "علی مرادزاده" معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به فرمایش ایشان که فرمودند که «ما در پیچ تاریخی قرار داریم»، امروز جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساس و ویژهای قرار گرفته است. ما هرچه پیش میرویم نزاع و درگیری بین انقلاب اسلامی با استکبار و نظام سلطه حساستر و سرنوشت سازتر میشود.

وی افزود: امریکاییها همه گزینههای ممکن را برای مهار انقلاب اسلامی و تضعیف آن پیش گرفتهاند و به نتیجهای نرسیدند. امروز تنها راه باقی مانده برایشان این است که از طریق مذاکره ضربهای را که نتوانستند به صورت غیر مستقیم به ما وارد کنند را به صورت مستقیم به ما وارد کنند.

مرادزاده اضافه کرد: بنابر این مذاکره برای آنها یک راهبرد پایدار نیست که بخواهند حق جمهوری اسلامی را به رسمیت بشناسند، تعارض ما با آنها یک تعارض هویتی است.

وی ادامه داد: در این شرایط آنها مذاکره را به عنوان یک تاکتیک برای دستیابی به اهدافشان در پیش گرفتهاند و باید تیم مذاکره کننده این شرایط و وضعیت را درست درک کنند و باید به سابقه سلطهگری آمریکا نسبت به ایران توجه ویژهای داشته باشند.

معاون سیاسی سازمان بسیج با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری یادآور شد: ایشان گفتند که این تیم مذاکره باید از حقوق ایران در موضوعات هستهای صیانت کند ولا غیر و در جای دیگر فرمودند که اشتهای سیری ناپذیر امریکاییها برای ما شناخته شده است ما اگر یک گام عقب نشینی کنیم آنها ۱۰ گام جلو میآیند.

وی تصریح کرد: ما باید از فرمایشات مقام معظم رهبری درس بگیریم و به تمام هشدارهایی که ایشان میدهند توجه ویژه داشته باشیم. موضوع توافق ما در مورد موضوعات هستهای است و امروز میبینیم که آنها موضوع موشکهای ایران را نیز موضوع قرار داده اند.

مرادزاده اذعان کرد: تسلیحات جمهوری اسلامی خط قرمز نظام است و تیم مذاکره کننده نباید در این عرصه ورود کند و امریکاییها در این موضوع متوقف شوند.

وی با اشاره به توان موشکی ایران اظهار کرد: کارشناسان در خصوص توان موشکی ایران توضیحاتی دادند که توان موشکی و نظامی ایران بیشتر از آن چیزی است که به نمایش گذاشتند، هیچ نظامی همه توانمندیهایش را به نمایش نمیگذارد. به هر حال توان موشکی ایران یک فرصت بزرگ برای بازدارندگی است.

مرادزاده ادامه داد: ما در طول ۳۵ سالی که از عمر انقلاب میگذرد، هیچ کشوری را مورد تهدید قرار ندادهایم. ما این توانمندی را از جایی وارد نکردیم و این علمی که امروز به دست آوردهایم کاملا بومی است و باید تا جایی که توان داشته باسیم توسعه پیدا کند.

وی یادآور شد: ۸ سال دفاع مقدس نشان داد که امریکاییها به کمک اروپاییان پشت سر صدام ایستادند و تمام تلاش خود را جهت فروپاشی نظام اسلامی در پیش گرفتند اما متوجه شدند که توان ضربه زدن به جمهوری اسلامی را ندارند. تیم مذاکره کننده باد جواب دندان شکنی به آنها بدهد تا آنها اینقدر برای ایران رجز نخوانند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار