حجت الاسلام شهیدی:

۶۶ هزار نفر از جامعه ایثارگری کشور با مشکل اشتغال رو‌به‌رو هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در رشت با بیان اینکه مشکلات اشتغال برای همه کشور وجود دارد و همه فرزندان ایران اسلامی با مشکل اشتغال رو‌به‌رو هستند، گفت: ۶۶ هزار نفر در جامعه ایثارگری کشور با مشکل اشتغال رو به رو هستند.
کد خبر: ۱۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴ - 14May 2014

۶۶ هزار نفر از جامعه ایثارگری کشور با مشکل اشتغال رو‌به‌رو هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام و المسلمین "سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در شورای مدیران بنیاد شهید گیلان در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با بیان اینکه نخستین سفر استانی به گیلان انجام شد، اظهار کرد: بنیاد شهید از افرادی تشکیل شده که در روزهای اولیه و بهبویه جنگ و نیازمندیها وارد کار بودند و وارد عمل شدند و جزو بهترینها هستند.

وی افزود: طبق سفارشات مقام معظم رهبری باید تمام پرسنل بنیاد شهید از پشت میز کنار و به دیدار خانواده شهدا بروند.

قدرت، عزت و آرامش جامعه از ایثارگران است

نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه احساس آرامش، عزت، افتخار و قدرت جامعه از ایثارگران است، گفت: اگر روزی برای کشور و انقلاب خطری پیش بیاد باز هم همین افراد در صحنه هستند.

شهیدی محلاتی تصریح کرد: در فردای قیامت همه ما پشیمان هستیم چه آنهایی که به شهدا خدمت کردیم چه آنهایی که خدمت نکردیم، آنهایی که خدمت کردند افسوس میخورند چرا بیشتر از این خدمت نکردند و آنهایی که خدمت انجام نداند افسوس میخورند چرا انجام وظیفه نکردند.

هر چقدر به خانواده ایثارگران خدمت کنیم قابل جبران نیست

وی با بیان اینکه هر چقدر به خانواده ایثارگران خدمت کنیم قابل جبران نیست و با هیچ ثروتی نمیتوان این کار را انجام داد، خاطرنشان کرد: زحماتی که همسران ایثارگران کشیدند با هیچ ثروتی قابل جبران نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه وقتی با خانوادهای ایثارگران دیدار و گفتوگو میکنیم آنها از کمبودها رنج نمیبرند بلکه از تبعیضها ابراز ناراحتی میکنند، گفت: سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جامعه بزرگ ایثارگری کشور است و ما بزرگترین خانواده در کشور را بیشتر از آموزش و پرورش داریم.

شهیدی محلاتی با بیان اینکه وسعت کار در این حوزه با مشکلا زیادی روبه رو است، افزود: به مدیران بنیاد شهید توصیه میکنم به روستاهای دور سربزنند و به خانوادههای شهدا دیدار کنند.

وی با اشاره به تحریمها گفت: مشکلات کشور و ضعیت اقتصادی باعث شد در خدمت رسانی با مشکل رو به رو شویم ولی هنر ما این است که با کمبودها خدمترسانی کنیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه جامعه ایثارگری مشکل بیمه، مسکن و درمان دارد، افزود: کارکنان بنیاد شهید ۵۰ درصد مشکلات را با اخلاق و تکریم ایثارگران میتوانند حل کنند.

شهیدی محلاتی، ابداع و اختراع کار و اجرای برنامههای فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامهریزی برای کارهای فرهنگی در کشور لازم است.

۶۶ هزار نفر از جامعه ایثارگری کشور با مشکل اشتغال رو به رو هستند

وی با اشاره به فراهم کردن شرایط برای سفرهای زیارتی و سیاحتی خانواده شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: هتل امام رضای مشهد ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دارای ۴۰۰ اتاق است در قم نیز هتلی در دست احداث است.

معاون رئیس جمهور، مشکلات اشتغال را برای همه کشور دانست و گفت: همه فرزندان ایران اسلامی با مشکل اشتغال رو به رو هستند و ۶۶ هزار جامعه ایثارگر در کشور وجود دارد که با مشکل اشتغال رو به رو است.

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار شهدا

شهیدی محلاتی از اختصاص یک میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان برای استان گیلان برای ساماندهی گلزار شهدا خبرداد و اظهار کرد: گیلان در بخش سازماندهی گلزار شهدا جلو و در مجتمع توابخشی عقب است چرا در استانهای دیگر این مجتمعها در حال بهرهبرداری است.

وی با بیان اینکه مجتمع ورزشی در گیلان باید مانند مجتمعهای توانبخشی رشد کند و ساخته شوند، گفت: معوقههای ۱۷۰۰ میلیارد معوقه باقی مانده که تا پایان تابستان پرداخت میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار