مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین:

درس مبانی دفاع مقدس پرداختن به معنویت‌ها است

سرهنگ طاهرخانی گفت: انتقال مفاهیم، ادبیات و ارزش‌های دفاع مقدس توسط اساتید در دانشگاه ها در حقیقت بیان لایه‌های پنهان یعنی خداترسی در بین رزمندگان است.
کد خبر: ۱۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ - 15May 2014

درس مبانی دفاع مقدس پرداختن به معنویت‌ها است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین در نشست دورهای و هم اندیشی اساتید درس مبانی آشنایی با دفاع مقدس دانشگاههای استان قزوین با اعلام این مطلب گفت: نقش برجسته اساتید در مراکز علمی و دانشگاهی در بیان وضعیت بسیار سخت آن دوران نقشی انکار ناپذیر است.

وی در ادامه گفت: شیوهها و تکنیکهای بیان توسط استادانی که پیشکسوت دوران دفاع مقدس هستند و هم در نقش فرمانده بودهاند و هم حضور مستقیم داشتهاند بسیار تأثیرگذارتر است.

طاهرخانی با بیان این که روایتگری و انعکاس واقعیتهای دوران جنگ توسط فرماندهان جنگ نرم ضروری است، اظهار کرد: اگر در دانشگاهها مشکلات و سختیهای دوران جنگ با تصویر سازی به موقع صورت گیرد جوانان ما در دانشگاه ها به خوبی آن را لمس کرده و بیشتر با آن وقایع عظیم آشنا خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فضای تعامل بین استادان درس آشنایی با دفاع مقدس و دانشجویان می توانند در معنویت بخشی و اثرگذاری فضای کلاس های درسی دخیل باشد.

در ادامه استادان، مدرسین و مدعوین هر کدام جداگانه به نقطه نظرات و به کارگیری الگوهای آموزشی در انتقال مفاهیم و مطالب پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار