همزمان با سالروز فتح خرمشهر

کنگره سرداران و شهدای استان کرمان با محوریت شهدای مخابرات برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کنگره سرداران و شهدای استان کرمان با عنوان "پیام آسمانی" سوم خرداد با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ - 17May 2014

کنگره سرداران و شهدای استان کرمان با محوریت شهدای مخابرات برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سردار "محمد مطهری" جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، صبح شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان کرمان با محوریت شهدای فاوا(مخابرات) در سالگرد آزاد سازی خرمشهر خبر داد و گفت: خرمشهر آخرین و مهمترین اهرم حزب بعث عراق برای کشاندن ایران پای میز مذاکره از موضع ضعف و برای ما نماد تحمیل اراده ملت و نظام اسلامی در برابر دشمن بود.

وی خاطر نشان کرد: صدام برای حمله به ایران همه فاکتورها را دیده بود غیر از نقش رهبری و حضور مردم در صحنه دفاع از نظام اسلامی که مورد غفلت قرار گرفته بود.

سردار مطهری با بیان چگونگی انجام عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر طی 24 شبانه روز نبرد سخت و طاقت فرسا در سال 61، اظهار داشت: در سالگرد این رخداد مهم تاریخی، کنگره سرداران و شهدای استان کرمان تحت عنوان "پیام آسمانی" با محوریت شهدای مخابرات در تاریخ سه خرداد ساعت 5 بعدازظهر در تالار خانه شهر برگزار می شود.
 
وی سخنران این مراسم را حجت الاسلام "علی شیرازی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اعلام کرد و افزود: در این روز همچنین از کتاب "برای دیدنم ماه را نگاه کن"؛ پیرامون خاطرات سردار شهید محمد علی ابراهیمی مسئول مخابرات لشکر ثاراالله در دفاع مقدس رونمایی و همچنین تندیس یادواره به خانواده 150 شهید واحد مخابرات اهدا می شود.
 
سردار مطهری در خصوص چگونگی اجرای منویات مقام معظم رهبری در سالی که به فرهنگ و اقتصاد مزین گردیده؛ ابراز نمود: برگزاری یادواره ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار؛ جهاد و شهادت؛ اعزام کاروان های راهیان نور؛ فعالیت حلقه های صالحین در بسیج با محوریت فرهنگ؛ اعزام کاروان به حرم مطهر امام(ره) در سالگرد ارتحال آن بزرگوار و فعالیت سپاه در بحث سایبری از جمله اقداماتی است که در این رابطه انجام شده و می شود.
 
وی از برگزاری یادواره شهدای مداح استان با محوریت شهید احمد شول در تیرماه سال جاری و یادواره شهدای آماد و پشتیبانی و یادواره شهدای زرهی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برگزاری یادواره های شهدا موجب می شود مدیران با نگاه جهادی به بحث فرهنگ و اقتصاد نگاه کنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار