حجت الاسلام قندهاری:

متولیان فرهنگی کشور جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ‌واکسینه ‌کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ‌با بیان اینکه دشمن با جنگ نرم به دشمنی با جوانان برخواسته است، ‌گفت: متولیان فرهنگی کشور جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ‌واکسینه ‌کنند.
کد خبر: ۱۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷ - 18May 2014

متولیان فرهنگی کشور جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ‌واکسینه ‌کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "محمدحسین قندهاری" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جمع مدیران بنیاد تعاون با اشاره به اهمیت اجرای فعالیتهای فرهنگی در شهرکهای مسکونی وزارت دفاع، هدفگذاری و سیاستگذاری فعالیتهای فرهنگی را از اهم امور برشمرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن با جنگ نرم به دشمنی با جوانان ایران اسلامی برخواسته است، اظهار داشت: فعالیتهای فرهنگی دشمنان یا همان تهاجم فرهنگی برای نسل سوم و چهارم کشورمان طراحی شده، بنابراین وظیفه مدیران و متولیان فرهنگی است که با برنامهریزیهای جامع در مقابله این تهاجم، جوانان این مرز و بوم را واکسینه کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این ارتباط که میفرمایند «این تهاجم فرهنگی که بنده چند سال قبل گفتم، این شبیخون فرهنگی که انسان در بخشهای مختلف علائم آن را مشاهده میکرد و امروز هم انسان آن را در بخشهای مختلفی میبیند به این نیت است انقلاب را از محتوای خود، از مضمون اسلامی و دینی خود، از روح انقلابی خود تهی کنند و جدا کنند. این از همان نقاط حساسی است که هوشیاری مردم را میطلبد»؛ تاکید کرد: فعالیتها باید با رویکرد معنویتافزایی و بصیرتافزایی اجرا شود تا سد محکمی در برابر حربه دشمنان ایجاد کند.

وی با اشاره به اجرای طرحهای فرهنگی گوناگون طی سالهای اخیر از جمله طرح بصیرت همسران، کارکنان و فرزندان کارکنان وزارت دفاع، از متولیان فرهنگی وزارت دفاع خواست با آسیبشناسی دقیق از مخاطبین طرح، برنامههای فرهنگی را متناسب با این آسیبها طراحی و اجرا کرده و در جهت افزایش بصیرت در بین فرزندان و جوانان بیش از پیش تلاش کنند، چرا که دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به بصیرت دینی، سیاسی و اخلاقی جوانان است.

نظر شما
پربیننده ها