سردار شکارچی:

باید با کار جهادی دشمن را مأیوس کنیم

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: دشمن درصدد ایجاد اختلال در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما باید با اداره قوی و خلق حماسه و کار جهادگونه دشمن را مأیوس کنیم.
کد خبر: ۱۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰ - 18May 2014

باید با کار جهادی دشمن را مأیوس کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی صاایران با حضور معاون هماهنگکننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان صاایران در سالن امید شرکت صنایع الکترونیک ایران برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل شکارچی، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این جشنواره، رسالت مسئولان عقیدتی سیاسی در قبال تهدیدهای روز دشمن را تقویت بینش، بصیرت و معنویت افزایی کارکنان و خانواده کارکنان وزارت دفاع دانست.

وی با اشاره به سخنان گوهربار مولای متقیان حضرت علی(ع) در نهجالبلاغه گفت: کسی میتواند خود را موفق بداند که به نقاط قوت خود در جهت تقویت موفقیتها در آینده نگاه کند و به دفع ضعفها و نواقص کار خود بپردازد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع شجاعت و شهامت، آرامش و حسن مسئولیت پذیر را محصول داشتن باورهای عمیق دانست و اظهار داشت: دشمن درصدد ایجاد اختلال در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما باید با اداره قوی و خلق حماسه و کار جهادگونه دشمن را مأیوس کنیم.

سردار شکارچی از سازمان عقیدتی به عنوان خط مقدم ولایت فقیه در مقابل هجمههای سنگین دشمن یاد کرد و افزود: امروز دغدغه رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگی وظیفه و رسالت ما را سنگینتر کرده و ما باید با سرلوحه قراردادن تدابیر و رهنمودهای ایشان در جهت تحقق این فرامین تلاش شبانهروزی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اعلام رضایتمندی از فعالیتهای اداره عقیدتی سیاسی صاایران در سال ۹۲ یادآور شد: انتظار سازمان در سال ۹۳ از اداره عقیدتی سیاسی صاایران این است که با راهبردها و راهکارهای مشخص وضعیت کنونی را مطلوبتر و با احصاء روشهای جدید در اتاقهای فکر نسبت به تأثیرگذاری فعالیتها تلاش کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار