فرماندار شاهرود:

کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان ۱۷ آبان برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان شاهرود با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان گفت: این کنگره رویداد مهمی است که امسال در این استان و شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱ - 20May 2014

کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان ۱۷ آبان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مهدی بندرآبادی" فرماندار شاهرود اظهار کرد: باید یاد و نام شهدا را همواره زنده نگاه داریم، چرا که برکات زیادی در جامعه دارد و با برگزاری این مراسم فضای فرهنگی مناسبی در استان سمنان ایجاد میشود.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید در اجرای این برنامه بزرگ فرهنگی که برجسته ترین رویداد فرهنگی استان سمنان و شهرستان در سال 1393 است، بکوشند.

وی اعلام کرد: این کنگره همزمان با هشتمین سالروز ورود و سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان سمنان در 17 آبان سالجاری برگزار میشود.

فرماندار شهرستان شاهرود اظهار کرد: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد کنگره بزرگداشت سه هزارشهید استان سمنان با حضور فرمانداران شرق استان در فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا یک حرکت بزرگ فرهنگی است، گفت: جلساتی که در این زمینه برگزار شده، دارای برکات فراوانی بود و همه ما باید تلاش کنیم اجلاسیه پیشرو به خوبی و در موعد مقرر برگزار شود.

فرماندار شاهرود افزود: معرفی شهدای دفاع مقدس بسیار با اهمیت است و شهدا عامل وحدت مردم هستند و پیام کنگره شهدای استان سمنان نیز حاوی این پیام مهم است.

بندرآبادی با اشاره به نامگذاری امسال اظهار کرد: همه ما باید با عزم ملی و مدیریت جهادی کنگره شهدای استان سمنان را به عنوان یک تکلیف همگانی در خور شان و شخصیت شهدای استان سمنان برگزار کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار