مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران:

مراسم بزرگداشت "فاتحان خرمشهر" در گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود

مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران از برگزاری مراسم بزرگداشت فاتحان خرمشهر در قطعه ۲۶ این گلزار خبر داد و گفت: این مراسم اول خرداد ماه در جهت تجدید بیعت با شهدای عملیات بیت‌المقدس صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ - 21May 2014

مراسم بزرگداشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اکبری مسئول مرکز فرهنگی خانه شهید گلزار شهدای تهران در گفتوگو با تسنیم از برگزاری بزرگداشت فاتحان خرمشهر در گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت: این مراسم روز پنجشنبه اول خرداد ماه سال ۱۸ در قطعه ۲۶ برگزار میشود.

وی با اعلام این خبر افزود: این مراسم با هدف تجدید میثاق با شهدای عملیات بیتالمقدس برگزار میشود و پس از اتمام مراسم، مزار این شهدا در قطعه ۲۶ گلباران و عطر افشانی خواهد شد. همچنین کار ویژه دیگری که در خصوص این شهدا انجام میشود تعویض پرچم مزار شهدای عملیات بیتالمقدس است.

اکبری ادامه داد: تعدادی خانوادههای شهدای خرمشهر مانند شهید وزوایی و شهید جهانآرا نیز به همراه فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی در این مراسم حضور دارند.

مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران تصریح کرد: از جمله برنامههای حاشیهای این مراسم برپایی نمایشگاه تصاویر فتح خرمشهر است که در جوار مزار این شهدا در قطعه ۲۶ برقرار خواهد بود. این نمایشگاه شامل عکسهایی از فتح خرمشهر و رزمندگان آن اس. همچنین گروه «دمام» نیز در مزار دمامی میکنند.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، سپاه محمد رسول الله(ص) و مرکز فرهنگی خانه شهید برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار