همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر

برنامه نمایشی مردان آسمانی ۲ در منطقه لشکرک برگزار می‌شود

ویژه برنامه نمایشی مردان آسمانی ۲ به مناسبت عملیات بیت المقدس به همت ناحبه مقاومت جماران سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ به مدت ۳ روز در منطقه لشکرک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰ - 21May 2014

برنامه نمایشی مردان آسمانی ۲ در منطقه لشکرک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، این برنامه جذاب و دیدنی با حضور ۳۰ بازیگر توانمند تئاتر و سینما اجرا میشود. صحنههایی از عملیات بیت المقدس با ترکیبی از جلوههای بصری، تصویری و رزمی توسط معاونت عملیات سپاه محمد رسول الله (ص) به نمایش گذاشته میشود.

"مجید شفیعزاده" مستند ساز دفاع مقدس، کارگردانی این ویژه برنامه مقاومت و پایداری را برعهده دارد که پیشتر از این در بازسازی واقعه تاریخی غدیر و همچنین مردان آسمانی یک با ناحیه مقاومت جماران همکاری داشته است.

این برنامه از روز پنج شنبه اول خرداد به مدت ۳ شب پس از نماز مغرب و عشاء در انتهای اتوبان ارتش، ابتدای جاده لشکرک، بلوار مردان آسمانی تا ساعت ۲۳ اجرا میشود. بازدید برای علاقه مندان آزاد و رایگان است.

به همین منظور با همکاری شهرداری منطقه یک و ادارات منطقه شمیرانات در بعضی از مناطق تهران از جمله رودبار قصران، لوسان و تجریش سرویس ایاب وذهاب در نظر گرفته شده که از ساعت ۱۸ با استقرار در این مناطق آماده انتقال شهروندان است.

علاوه بر شهرداری منطقه یک دیگر ادارات و سازمانها و مراکز اورژانس و آتش نشانی و فرمانداری شمیرانات ناحیه جماران در بهتر برگزار شدن این برنامه همراهی میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار