سردار دکتر کارگر:

راهیان نور یکی از راه‌های جلوگیری از تحریف دفاع مقدس است

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور، یکی از راه‌های جلوگیری از تحریف دفاع مقدس را برپایی اردوهای "راهیان نور" دانست و گفت: مردم با حضور در مناطق عملیاتی، از نزدیک با گوشه‌ای از ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای ما آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ - 21May 2014

راهیان نور یکی از راه‌های جلوگیری از تحریف دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، در مراسم تجلیل از دستاندرکاران راهیان نور صدا وسیما اظهار کرد: در ابتدای دهه ۸۰،  ۴۰۰هزار نفر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور یافتند که این تعداد در سال گذشته به بیش از ۴ میلیون نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه نقش صدا و سیما در اطلاعرسانی و افزایش حضور مردم در این مناطق بسیار مؤثر و بیبدیل است، افزود: از سال ۹۲ گزارشگران صداوسیما در مناطق عملیاتی مستقر شدند و امسال هم اینکار بهطور گستردهتر انجام شد.

دکتر کارگر اضافه کرد: اعضای صداوسیما با شور و شوق خاصی در مناطق عملیاتی حضور داشتند و علیرغم سختیها و مشکلات، روحیهٔ بسیجی خود را حفظ کردند.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر "یدالله معالجماعه" تأکید کرد: اگر همه دست به دست هم دهیم، کارهای خوبی انجام میشود؛ البته باید با اخلاص کار کنیم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور، یکی از راههای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس را برپایی اردوهای "راهیان نور" دانست و گفت: مردم با حضور در مناطق عملیاتی، از نزدیک با گوشهای از ایثارگریهای رزمندگان و شهدای ما آشنا میشوند.

وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری نیز علیرغم مشغلهٔ فراوانی که داشتند با سفر به مناطق عملیاتی، به نوعی مردم را به حضور در این مناطق دعوت کردند.

سردار کارگر در ادامه با گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر گفت: در عملیات بیتالمقدس ۱۹هزار نفر از ارتش عراق اسیر، ۱۶ هزار نفر کشته و حدود سه لشکر منهدم شدند.

وی افزود: در این عملیات بیش از ۵۴۰۰ کیلومتر از خاک وطن آزاد شد و ۶ هزار نفر از رزمندگان اسلام نیز به شهادت رسیدند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در ادامه به خوابی که مادر شهید "حسن طهرانیمقدم" دیده بود، اشاره کرد و گفت: مادر شهید طهرانیمقدم میگفت "حسن را در خواب دیدم. او به من گفت مادر! مردن خیلی سخت است؛ وقتی مرا در قبر گذاشتند و همه رفتند لحظات سختی بر من گذشت. وقتی از من پرسیدند چه داری؟ گفتم حسینیهای داشتم، آنجا عزاداری میکردیم و سینه میزدیم. گفتند سینه او را بو کنید. وقتی بوییدند گفتند راست میگوید، او برای حسین(ع) عزاداری کرده و سینه زده است."

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم فعالیتهای ما نیز ذخیرهای برای آخرت و شب اول قبر باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار