بیانیه سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس بمناسبت سالروز فتح خرمشهر

حماسه خرمشهر تجلی ایثار مادران و همسرانی است که عاطفه را با جهاد در هم آمیختند

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس بمناسبت سالروز فتح خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: فتح خرمشهر فصلی به یاد ماندنی از حماسه آفرینی غیور مردانی است که با اتکا به قدرت الهی و با پشتیبانی مادران و همسران ایثارگر خود پای به عرصه جهاد نهادند.
کد خبر: ۱۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ - 23May 2014

حماسه خرمشهر تجلی ایثار مادران و همسرانی است که عاطفه را با جهاد در هم آمیختند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یوم الله سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر و تبریک به مناسبت تقارن آن با سالروز فتح قلعه خیبر به دست مولای متقیان حضرت علی(ع) بیانیهای صادر کرد؛ متن بیانیه به شرح ذیل است:

هر چند سراسر تاریخ ایران اسلامی، مملو از پایمردی و فداکاری غیور مردان و شیرزنان اسطوره ساز است؛ اما حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، تجلی قدرت لایزال الهی و زمرد درخشانی است که با اقتدا به مولی الموحدین و با رمز "علی ابن ابیطالب(ع)" در تاریخ این سرزمین همچنان تابنده است. فتح خرمشهر فصلی به یاد ماندنی از حماسه آفرینی غیور مردانی است که با اتکا به قدرت الهی و با پشتیبانی مادران و همسران ایثارگر خود پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان و ایثار خود حماسهای الهی و جاودانه را رقم زدند. حماسه فتح خرمشهر تجلی حضور ایثارگرانه مادران و همسرانی است که اوج عاطفه و احساس زنانه را با روح جهاد، شهادت و مقاومت در هم آمیختند و مردانهترین میدانها را با فداکاری خویش فتح نمودند.

فتح خرمشهر، دستاورد بزرگی است که با حضور همه آحاد مردم، روحیه شهادتطلبی و مقاومت و ایمان به وعده الهی محقق شد. همچنانکه امام خمینی(ره) در وصف این حماسه جاوید فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد."

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در پایان با تکریم مقام شامخ شهدا، حماسه آزادسازی خرمشهر و پاسداشت روز ملی مقاومت و ایثار، با تجدید بیعتی دوباره با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سالروز این فتح بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت آزاده و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و بر حضور آحاد مردم بویژه جوانان غیور در آئینهای پاسداشت این رخداد تاریخ ساز تأکید مینماید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار