سرلشکر ایزدی در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس:

دشمن پس از فتح خرمشهر فهمید که در صحنه نبرد ناتوان است

معاون رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: یکی از فرازهای بسیار مهم دفاع مقدس، فتح خرمشهر است زیرا با فتح خرمشهر ارتش بعث عراق کاملا برایش مشخص شد که قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در شرایطی قرار دارد که در صحنه نبرد نمی‌تواند موفقیتی را کسب کند.
کد خبر: ۱۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲ - 24May 2014

دشمن پس از فتح خرمشهر فهمید که در صحنه نبرد ناتوان است

سرلشکر پاسدار "مصطفی ایزدی" معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به این مطلب درباره دستاورد فتح خرمشهر، گفت: لذا دشمن از این عملیات متوجه شد که قدرت جمهوری اسلامی ایران اگرچه در روزهای اول شرایط مطلوبی را نداشت ولی با این عملیات نشان داد که توانسته قدرت خود را بازیابد و توانسته از انقلاب اسلامی ایران دفاع کند.

وی در خصوص لقب "مسیح کردستان" شهید بروجردی هم بیان داشت: شهید بروجردی رسالت آزادی بخشی برای انسانها قایل بود به نحوی که برای مردم کردستان با عشق و علاقه کار میکرد و این باعث شده بود تا هم مردم به او اعتماد داشته باشند و هم این شهید بزرگوار به مردم اعتماد کند.

به گزارش دفاع مقدس سرلشکر ایزدی ادامه داد: رأفتی که نسبت به برخی از خود نشان میداد و در برابر  سختیها همیشه لبخند می زدند و کار را پیش می بردند واقعا شهید بروجردی را لایق لقب مسیح کردستان کرده بود.     

نظر شما
پربیننده ها