فرمانده ارشد آجا در استان خراسان جنوبی:

آزادسازی خرمشهر اقتدار و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کرد

فرمانده ارشد آجا در استان خراسان جنوبی با تحلیل از عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، اظهار کرد: خرمشهر برای ما نه یک شهر یا بندر اقتصادی بلکه مایه اقتدار، عزت و آبرو بود.
کد خبر: ۱۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹ - 24May 2014

آزادسازی خرمشهر اقتدار و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، سرهنگ "قوام یوسفی" فرمانده ارشد آجا در استان خراسان جنوبی اظهار کرد: طراحان عملیات بیت المقدس، طراحی بسیار خوب و جامعی انجام دادند و عنایات و امدادهای غیبی و نیروهای متفکری همچون شهید باقری بر این موفقیتها افزود.

وی ادامه داد: پدیدهای مانند شهید صیاد شیرازی با قرار گرفتن در کنار فرماندهان دلاور سپاه و استعانت ازخداوند متعال تحت رهبری امام راحل(ره) عملیات بیت المقدس را با موفقیت به انجام رساندند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه خرمشهر از یک هدف نظامی خارج و به یک هدف سیاسی در مواضع ملی تبدیل شده بود، تصریح کرد: خرمشهر از این نظر با اهمیت بود که موازنه قدرت را بر هم زد و رزمندگان اسلام پس از گرفتن ۱۶ هزار کشته و ۱۹هزار اسیر از عراق و به اهتزاز درآوردن جمهوری اسلامی ایران بر بام مسجد خرمشهر، اقتدار و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کردند و کمر رژیم عراق را شکستند.

سرهنگ یوسفی افزود: شهدای ما درس خود را در مکتب اباعبدالله خوب فرا گرفتند و ما میراث داران خون شهدا وظیفه داریم کاری زینبی انجام دهیم و درس صبر، استقامت و ولایتمداری را بیاموزیم و با گرامیداشت این ایام فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

نظر شما
پربیننده ها