مدیرعامل سازمان صنایع هوایی:

صنایع پیشرفته هوایی توسعه می‌یابد

معاون وزیر دفاع و مدیرعامل سازمان صنایع هوایی از توسعه صنایع پیشرفته هوایی با همکاری پارک علم و فناوری خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲ - 26May 2014

صنایع پیشرفته هوایی توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "منوچهر منطقی" در نشستی با هیئت رئیسه پارک علم و فناوری، مذاکراتی در زمینه همکاری پارک و سازمان هواپیماسازی ایران انجام داد.

وی با اشاره به نشستها و اقدامات گذشته، موقعیت کنونی را با توجه به اراده پارک علم و فناوری یزد و همکاری نهادها و همراهی مسئولان استان برجسته برشمرد و زمان حاضر را بهترین زمان برای عملیاتی کردن پروژه در یزد دانست.

رئیس پارک علم و فناوری یزد نیز در این نشست با اشاره به ظرفیتها و تواناییهای استان یزد به ویژه حضور شرکتهای موفق فناور، ظرفیتهای بالای تولیدی و فنی همچنین نیروی انسانی توانمند، آمادگی پارک علم و فناوری یزد را برای هرگونه همکاری به منظور توسعه صنایع هوایی اعلام کرد.

داریوش پورسراجیان همچنین از برگزاری همایش توسعه صنعت هوایی در یزد و فرصتهای پیشرو به منظور هماندیشی، ارائه راهکار اجرایی و جذب سرمایهگذاران در صنعت هوایی در آینده نزدیک در یزد خبر داد.

احمدرضا فقیه، معاون فناوری پارک علم و فناوری یزد نیز از حمایت پارک علم و فناوری یزد از استقرار شرکتهای مرتبط با حوزه هوافضا خبر داد و بر فرهنگسازی و آموزش در این زمینه تاکید کرد.

تدوین و انتقال دانش فنی، کاربردهای فناوری اطلاعات، ظرفیتهای انسانی و اجتماعی استان یزد، سرمایهگذاری در صنایع هوایی، استانداردسازی و مرور برنامههای کارگروه هوافضا از اهم مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار